Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

apacer disc steno cp200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • apacer disc steno cp200

    Beste vrienden bd-ers, met meer dan 4000 leden is er blijkbaar niemand die met de apecer disc steno cp200 vertrouwd is, of vergis ik mij ? Ik sta op het punt om een systeem aan te kopen om mijn beelden over te zetten op een andere dragen, ik twijfel daarbij een beetje tussen een x drive pro of een disc steno van apacer die de foto's direkt op een cd-r of cd-rw brandt.Mijn voorkeur gaat uit naar deze laatste maar ik zou graag weten wat de bevindingen zijn van eventuele andere gebruikers, het zou ook fijn zijn te weten waar dit toestel te koop is in een gewone winkel,dus niet in een online-shop.
    Groetjes en alvast bedankt
    Eric
    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Geen CP200 eigenaar, maar wel een gebruiker van de CP100, is dat ook goed?

    De CP100 is eigenlijk dezelfde als de CP200, maar die laatste heeft de mogelijkheid om beelden op TV te tonen vziw. Ik heb dat nooit als een gemis ervaren op mijn CP100, maar ja, wat je niet hebt...

    In de praktijk voldoet het ding redelijk. Hij is wat kieskeurig met CD's soms - ik heb een serie CD-R's met een zilverkleurige laag die er niet mee werken.

    Het blijft een beetje een onaangenaam gevoel dat je niet direct kunt zien of je foto's er goed op staan. Het is me nog nooit overkomen dat de CD's of de fotos die erop staan onleesbaar waren na afloop (als een CDR niet werkt, dan weigert'ie stomweg de CD te schrijven en geeft dat ook aan).

    Het laatste dat ik een gemid vind is de onmogelijkheid om de inhoud van een kaartje over meer dan 1 CD te spreiden. Misschien passen ze dat ooit nog eens aan in een nieuwe versie van de software.

    Resumerend: het ding werkt, heeft me tot nog toe nooit in de steek gelaten maar helemaal ideaal is het nog niet.

    Comment

    Working...
    X