Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graffiti-school

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graffiti-school

    Als het licht goed (strooilicht) zit zou ik in het weekend nog eens naar deze locatie gaan want de afbraak is nu wel echt dichtbij.
    Iemand interesse om mee te gaan ? Je kan gerust mee rijden.
    Ik ben van omgeving Hertsberge/Beernem/Wingene

    Je kan je verwachten aan dit soort beelden :

    Exactly one week ago I met this artist. What he realised is completely unbelievable. I try to honour him with this series. ...

  • #2
    Re: Graffiti-school

    Is dit de locatie in ronse?
    grtz
    “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

    Comment


    • #3
      Re: Graffiti-school

      klopt.

      Comment


      • #4
        Re: Graffiti-school

        weet niet hoelang het geleden is dat je bent geweest,maar in het weekend gaan zou ik niet meer aanraden om te gaan.sinds dat het bekend is dat daar zo'n mooi werk te bezichtigen is is het daar de zaterdag zeer druk.zeker als het weer mee zit.ale ik persoonlijk trek er liever alleen op uit zodat ik de tijd heb om te fotograferen en meerde composities kan proberen.grtz
        “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

        Comment


        • #5
          Re: Graffiti-school

          Ik ben er 2 keer geweest. Zondag ll was het exact een jaar geleden en een paar terug was de tweede keer. Er waren nog veel werken bijgekomen en volgens mijn bronnen doen ze nog steeds verder.
          Trouwens de tweede keer een babbeltje kunnen slaan met Pete-one en Skitso. Joviale kerels.
          Pete-one was bezig met een werk. Onvoorstelbaar, hij staat op een tafel met een spuitbus en een A4 schets en vergroot meteen alles met een factor -pakweg- 50. Geen rooster, niks. Alles uit de losse hand.
          Trouwens, het is nu zeker dat de boel tegen de vlakte gaat, op dat moment waren er gedachten om het skelet te behouden, niet dus.
          Ik hoorde ook dat ze vroeger een andere locatie hadden maar die is weg (jammer). Momenteel zijn ze een sponsor aan het zoeken om de foto's van hun werken te publiceren.
          En oja, ze zoeken een nieuwe locatie in de buurt.

          Paul

          Comment

          Working...
          X