Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude vivitar flash en D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude vivitar flash en D70

    k'Heb hier nog een oude flash liggen en heb wat zitten experimenteren. Maar ik krijg de D70 precies niet ingesteld zodat hij rekening houd dat er een externe flash aanhangt. Heb in het menu al de flash op manueel ingesteld maar dit maakt precies geen verschil uit. Ben ik met deze flash verplicht om in M te fotograferen?
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

  • #2
    Originally posted by rept
    k'Heb hier nog een oude flash liggen en heb wat zitten experimenteren. Maar ik krijg de D70 precies niet ingesteld zodat hij rekening houd dat er een externe flash aanhangt. Heb in het menu al de flash op manueel ingesteld maar dit maakt precies geen verschil uit. Ben ik met deze flash verplicht om in M te fotograferen?
    Indien die Flitser geen iTTL ondersteunt kunt u die niet gebruiken op uwe D70
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Originally posted by Otto Knap
      Indien die Flitser geen iTTL ondersteunt kunt u die niet gebruiken op uwe D70
      Maar ik gebruik hem toch. Hij flitst wanneer ik afdruk, dus is in ieder geval bruikbaar. Bedoel je dat ik verplicht ben om in M stand te werken?
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

      Comment


      • #4
        Ja vol automatich zul je hem niet krijgen hé maar in de M stand zou je er zeker moeten kunnen mee werken en na wat proberen en uit testen zal je snel weten hoe je moet instellen
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          Oppassen met oude flitsen op recente camera's. Sommige flitsen gebruiken een veel te hoge spanning op het flitsvoetje en moderne electronische camera's kunnen hier niet mee overweg (op enkele fabrikanten als Fuji na die expliciet hogere spanningen ondersteunen). Zelfs als je camera die eerste paar keer flitsen overleeft, kan het op lange termijn je toestel beschadigen.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment

          Working...
          X