Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sochi OS 2014 - Yvonne Nauta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sochi OS 2014 - Yvonne Nauta

    Ben pas naar de OS geweest in Sochi. Een hele belevenis. In de eerste plaats om naar mijn zuster te gaan kijken. Later daar een beeld van
    Maar ben ook eens naar het lange baan schaatsen 5000m vrouwen geweest. De eerste keer dat ik dat zag maar ook een mooie sport om te volgen.
    Dit is vooral een beeld voor de Nederlanders, Yvonne Nauta.




    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Sochi OS 2014 - Yvonne Nauta

    Mooie foto! Heb je nog problemen gehad met het meenemen van je camera en het gebruik van telelenzen?

    Comment


    • #3
      Re: Sochi OS 2014 - Yvonne Nauta

      Nee helemaal niet. Wel altijd en overal veel controle gehad. Eigenlijk elke keer als je van "veilige" naar "veilige" zone ging. Dan was het materiaal door een scanner, zelf ook, soms met fouilleren erbij. Ik had de eerste dag dat we daar waren aan iemand gevraagd bij zo'n scanner of mijn fotorugzak een probleem was en dat was het dus niet. Zeker bij het schaatsen was blij dat ik mijn materiaal bij had. We zaten niet echt hoog in de tribune en ik kon ook een paar keer tot helemaal onderaan en dan stond ik eigenlijk maar juist boven de professionele fotografen.
      De controles zelf waren altijd heel streng en veel maar eenmaal je binnen was verliep alles heel gemoedelijk.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment

      Working...
      X