Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Error e97

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Error e97

    Hallo

    Mijn zus zou graag analoge camera van mijn pa willen gebruiken maar er is een probleem met de zoom lens.
    Pentax met foutcode e97. Waar laat je zo iets herstellen? En is het niet veel te duur?
    Groeten

  • #2
    Re: Error e97

    Wijst blijkbaar op een zoom-circuit-probleem.
    reactie van pentax: het is goedkoper een nieuwe pentax te kopen dan te laten herstellen. (indertijd)

    ik vrees er dus wat voor...
    Je kan je vraag ook een stellen op een pentax forum of op analoogfotoforum.nl

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Error e97

      Dank je voor reactie. Denk ook dat het duur zal zijn

      Comment


      • #4
        Re: Error e97

        Het zal allicht nogal duur uitvallen, maar kan je toch even posten over welke camera en objectief het gaat. Een Pentax LX zou ik bv wel laten herstellen, en idem als die zoom een FA*28-70/2.8 zou zijn. Alles is immers relatief...

        Wim

        Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
        Last edited by ishpuini; 7 april 2014, 06:05.
        Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

        Comment


        • #5
          Re: Error e97

          Het gaat over een pentax zoom 105 super.

          Comment


          • #6
            Re: Error e97

            Oorspronkelijk geplaatst door nikolaos Bekijk bericht
            Het gaat over een pentax zoom 105 super.
            Oei, zo'n oude compact gaan ze mijn inziens zelfs niet meer willen herstellen. De vuilbak in met die zaak en een goedkoop digitaal compactje kopen! En als je zus toch analoog wil gaan omwille van de lo-fi, dan best ineens de lomografie richting inslaan...

            Wim
            Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

            Comment


            • #7
              Re: Error e97

              Dank je voor de reactie

              Comment

              Working...
              X