Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photorecovery

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photorecovery

    Hallo iedereen,

    Ben onlangs een hondertal foto's kwijtgespeeld tijdens een jubileumfeest door per vergissing een cf-kaartje te formateren.
    Op deze site vond ik een recoveryprogramma :http://www.photorecovery.us/PNY-pr-info-UK.htm
    Zou het volgens jullie met dit programma mogelijk zijn foto's te recupereren die via "format" op de camera gewist werden ?
    De volgende uitleg wijst immers in die richting :" The media can also be bulk erased or formatted , removing any images from the storage media. Imagine baby’s first steps or a family wedding being lost forever because someone pressed the wrong button! That is where PHOTORECOVERY® for Digital Media comes to the rescue!"

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Hallo Pol,

    De recovery-programma's halen alle foto's terug - zolang ze niet overschreven zijn door andere. Dus ook als de kaart geformatteerd werd.
    En als er andere foto's op de kaart gekomen zijn, dan kunnen die foto's die nog niet overschreven werden nog steeds teruggehaald worden.
    Ik heb het (voor anderen ) al héél vaak moeten doen - steeds met succes ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Originally posted by jaja
      Hallo Pol,

      De recovery-programma's halen alle foto's terug - zolang ze niet overschreven zijn door andere. Dus ook als de kaart geformatteerd werd.
      En als er andere foto's op de kaart gekomen zijn, dan kunnen die foto's die nog niet overschreven werden nog steeds teruggehaald worden.
      Ik heb het (voor anderen ) al héél vaak moeten doen - steeds met succes ...

      Jaja
      Hartelijk dank Jaja voor de reactie. Zal het eens proberen. Feit is echter dat er op het geformateerde kaartje al andere foto's werden opgenomen.Heb nog een prog. GetDataBack en zal eerst hier eens mee proberen vooraleer photorecovery aan te schaffen.

      Groetjes,
      Pol.

      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        @ Jaja :

        Beste Jaja,

        Heb ondertussen enkele pogingen gedaan om de foto's met het prog. Getdataback te recupereren echter zonder resultaat. Kan je me zeggen welk programma jij hiervoor gebruikt ? Misschien is er software die hiervoor beter geschikt is. Wil gerust "photorecovery" aankopen indien nuttig.

        Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Originally posted by Pol Callens
          @ Jaja :

          Beste Jaja,

          Heb ondertussen enkele pogingen gedaan om de foto's met het prog. Getdataback te recupereren echter zonder resultaat. Kan je me zeggen welk programma jij hiervoor gebruikt ? Misschien is er software die hiervoor beter geschikt is. Wil gerust "photorecovery" aankopen indien nuttig.

          Groetjes,
          Pol.
          Op www.datenretter.de staat een hele uitleg in meerdere talen ook nederderlands en daar kunt U een recovery programma downloaden.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Originally posted by Otto Knap
            Originally posted by Pol Callens
            @ Jaja :

            Beste Jaja,

            Heb ondertussen enkele pogingen gedaan om de foto's met het prog. Getdataback te recupereren echter zonder resultaat. Kan je me zeggen welk programma jij hiervoor gebruikt ? Misschien is er software die hiervoor beter geschikt is. Wil gerust "photorecovery" aankopen indien nuttig.

            Groetjes,
            Pol.
            Op www.datenretter.de staat een hele uitleg in meerdere talen ook nederderlands en daar kunt U een recovery programma downloaden.
            Bedankt Otto Knap !

            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              Ik heb PC Inspektor voor je.
              6,5 MB groot
              Ik heb ook een probleem met een Card gehad deze week.
              Was stomverbaasd dat ik ook foto's terug haalde van 2 maanden terug.
              Daarna de kaart geformateerd en nu uitgeprobeerd of er nog foto's terug te halen waren.
              Inderdaad zonder probleem.
              Als je mij e-maild met de vraag PC Inspektor dan kan je het van mij krijgen.

              Groetjes @@d

              Comment

              Working...
              X