Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tout passe...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tout passe...

    ... mais rien ne s'oublie...

    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Tout passe...

    Mag ik zeggen dat ik deze minder geslaagd vind. Je blijft ook van alles en nog wat uitproberen en moet zeggen dat er wel juweeltjes bijzitten. Denk dat deze met, een niet bewerkte bloem, ( rest dus wel ) prachtig zou overkomen. Maar een idee.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Tout passe...

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Mag ik zeggen dat ik deze minder geslaagd vind.
      Natuurlijk mag dat!!!!!!!!!

      Deze morgen dacht ik al, ik heb te rap gepost...
      Maar bon, ik heb de originele nog. Dus daar ga ik wel mee aan de slag(met je tip)
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: Tout passe...

        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        Mag ik zeggen dat ik deze minder geslaagd vind. Je blijft ook van alles en nog wat uitproberen en moet zeggen dat er wel juweeltjes bijzitten. Denk dat deze met, een niet bewerkte bloem, ( rest dus wel ) prachtig zou overkomen. Maar een idee.
        het gevaar van de routine van het filter gebruik zullen we dit maar noemen....en dat ken ik ook hoor! (plus te snel posten ipv een dagje op de desktop te laten staan)
        je hebt een goed beeld maar de drang om dit ff door de filtermolen te draaien is groot en dan kom ik tot de vaststelling hoe knap ik dit verprutst heb...gewoon met wat extra contrast en verzadiging was het al meer dan voldoende geweest en dan ben ik opgelucht als ik dit in de vuilbak kan kieperen ;-) ...... en volgende keer doe ik het mss weer, maar dan enkel ter bevestiging dat het niet altijd hoeft.
        als het origineel nog wat meer ruimte heeft zou ik daar ook gebruik van maken, vind nu de roos iets te prominent in beeld.
        Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

        http://shantiguru.1x.com

        Comment


        • #5
          Re: Tout passe...

          Persoonlijk vind ik de roos dan wel geslaagd, maar de achtergrond minder.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Tout passe...

            Ik vind het een mooie bewerking.
            De roos wordt net daardoor anders en speciaal.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment

            Working...
            X