Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yelo-TV....werkt dat (behoorlijk) bij jullie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yelo-TV....werkt dat (behoorlijk) bij jullie?

    Hele dagen publiciteit in mijn mailbox.

    "Vanaf nu kan je ook dit met Yelo" en "Vanaf nu meer zenders bij Yelo" en "Overal Yelo"....
    Maar... die Yelo werkt voor geen meter. Alvast hier niet!
    Op mijn laptop niet, en op mijn smartphone al zeker niet!
    Als ik iets acuut wil opnemen omdat ik het vergeten ben te programmeren, dan is het programma al gedaan voordat Yelo geladen is op mijn Smartphone.
    Als ik een opname wil bekijken dan "heb ik geen rechten" daarvoor??
    Ik mag mijn recorder ook niet in slimme energie-stand zetten anders verschijnt "Yelo-TV kan geen verbinding maken je Digicorder.
    Zorg dat hij interactief is en niet in slimme energie-stand staat".
    Dan wil je energie sparen, en dan kan het niet??

    Wanneer gaan ze bij Telenet eindelijk eens iets op de markt zetten dat AF is???

  • #2
    Re: Yelo-TV....werkt dat (behoorlijk) bij jullie?

    Daar ik een Windows Phone heb, kan ik Yelo niet testen op de smartphone. Bestaat namelijk nog geen Windows Phone versie van. Net zoals de Triiing app voor WP ook maar uitblijft.

    Maar op mijn Windows 8.1 PC's heb ik de app wel staan, en die werkt hier wel heel goed. Het is inderdaad zo dat je de Digicorder niet in slimme energie-stand kunt gebruiken, want als hij uitstaat kan je er natuurlijk niet aan. Als je PC uitstaat, kun je ook niet op afstand inloggen.

    En wat die programma's betreft. Ik heb vernomen dat ze daar eindelijk een akkoord mee hebben bereikt met VMMa en de opgenomen programma's van VTM, 2BE, ... zullen binnenkort dus ook via Yelo kunnen bekeken worden. Telenet had daar onlangs nog een persbericht over verzonden.

    Ik moet nu wel bekennen, ik heb zo een opname wel nog nooit via de Yelo app bekeken. Ik gebruikt de Yelo app enkel om live TV te kijken als ik op de TV al naar iets anders zit te kijken. Ik heb nogal eens de gewoonte om een sportprogramma te volgen via de Yelo app, terwijl ik een film of serie op TV zit te kijken. En op dat gebied, werkt het dus wel perfect.

    Het is dus inderdaad nog niet perfect, maar het heeft toch al enkele leuke mogelijkheden.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

    Comment


    • #3
      Re: Yelo-TV....werkt dat (behoorlijk) bij jullie?

      Werkt goed hier.
      (gebruik ik wel heel zelden)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Yelo-TV....werkt dat (behoorlijk) bij jullie?

        Werkt hier zeer goed, maar zoals je zegt, kan je niet je digicorder programmeren al deze in slimme energiestand staat, jammer.
        Werkt anders perfect "binnen een Telenet wifi zone" uiteraard.

        Comment


        • #5
          Re: Yelo-TV....werkt dat (behoorlijk) bij jullie?

          Werkt hier zo goed als perfect. Af en toe kijk ik boven naar iets op laptop scherm tijdens dat ik op thunderbolt scherm aan het werk ben. Ook programmeren we alle opnames via de app.
          Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

          Comment


          • #6
            Re: Yelo-TV....werkt dat (behoorlijk) bij jullie?

            Yelo werkt wel, maar heeft veel beperkingen.
            Zo kan je je nagegoeg geen enkel opgenomen programma op je laptop/tablet bekijken (hier en daar een uitzondering wel).
            Heb de app al een paar keer weten crashen, waardoor ik zelfs de app moest verwijderen en terug opnieuw installeren.
            Ook kan je enkel live-TV kijken in je eigen omgeving; het werkt niet via de Telenet hotspots.
            Kortom, het kan beter.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment

            Working...
            X