Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sweet Sixteen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sweet Sixteen.

    Deze meid heeft van haar peter een Foto Shoot gekregen voor haar 16 de verjaardag. Ik mocht de opdracht doen en ze was heel tevreden.
    Model Caroline Di Gangi


    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Sweet Sixteen.

    Het licht vind ik wel wat TE hard om die setting mooi tot zijn recht te laten komen.(harde schaduwlijntjes etc...)

    Comment


    • #3
      Re: Sweet Sixteen.

      Het lijkt of ze op het cruciale moment even met haar wimpers bewogen heeft... en de bewerking van het gelaat is er ook eventjes óver. De achtergrond bovendien onrustig. Jammer.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Sweet Sixteen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Het lijkt of ze op het cruciale moment even met haar wimpers bewogen heeft... en de bewerking van het gelaat is er ook eventjes óver. De achtergrond bovendien onrustig. Jammer.
        Aan het gelaat is niet veel gedaan.. Ik gebruik geen softfilters en dergelijk. Wel schoonheids kwaaltjes verwijderd. De wimpers volgens mij zijn gewoon de schaduwen . Ik heb ingezoomd op haar gezicht en volgens mij zie ik toch niks mis hoor.
        Dit licht was vrij sterk dat geeft ik toe maar ik had net zo goed de boel kunnen inflitsen maar mijn keuze viel hier op.
        Ik zal U straks of zo een andere laten zien waar haar puntgave huid te zien is.. Ze is trouwens maar 16 jaar.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Sweet Sixteen.

          Wat ik zie wordt dus veroorzaakt door het harde licht. Een reflectiescherm had hier goede diensten kunnen bewijzen.
          Maar het model is tevreden en opdrachtgever ook, wat willen we nog meer.
          Dank voor je reactie, Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment

          Working...
          X