Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oranjetipje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oranjetipje

    Mannetje oranjetipje en een nog in de knop staande pinksterbloem. Een gedroomde combinatie... Heb echt genoten van een prachtige lenteochtend.






    © onar




    Bedankt om te kijken.

  • #2
    Re: Oranjetipje

    Erg mooi. maar de compo misschien te ruim?
    https://www.naturephotoportal.com/

    Comment


    • #3
      Re: Oranjetipje

      Niet echt te ruim, maar vlinder had beter iets meer linksboven gestaan. Toch een knappe prestatie zo vroeg in 't jaar.

      Comment


      • #4
        Re: Oranjetipje

        Bg helemaal groen, zien we al zo vaak. Dus ik begrijp dat je daar wat verandering in wilde brengen.
        Maar hier staat die bruine 'strook' te hoog en begint die te abrupt.
        Een mooi geleidelijk verloop over de hele foto was mooier geweest.
        Vlinder en bloem staan er wel heel goed op. Maar ik zie dat je er méér uit wilde halen, daarom dat ik daar op reageer.

        Comment


        • #5
          Re: Oranjetipje

          Inderdaad een mooi combo, met die gelijkaardige groentinten in vlinder, bloem en achtergrond!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Oranjetipje

            De vlinder komt niet echt los van de achtergrond en de compositie iets te centraal.

            Groeten,
            Eric

            Comment


            • #7
              Re: Oranjetipje

              Super!!
              - Photography made me look at things differently -

              Comment


              • #8
                Re: Oranjetipje

                volg zo een beetje het gene dat hier boven geschreven staat
                maar ik weet hoe moeilijk ze te vinden zijn dus kan je geluk zeker en vast begrijpen.
                toch nog een mooi totaal beeld
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment

                Working...
                X