Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

    De bosanemoontjes van MG-TF hebben de eerste prijs van de maart Challenge in de wacht gesleept. Het heeft er nochtans lang om gespannen, want de foto van Berendina speelde regelmatig haasje-over met de eerste. Ook de foto van Snapper (derde plaats) deed het vanaf het begin erg goed.
    Een nieuw record inzendingen? Zal ik eens aan onze "Data"-man moeten vragen, maar er waren niet minder dan 99 geldige inzendingen. Toch nog steeds teveel weigeringen ook, meestal van nieuwkomers. Foto's werden om de klassieke redenen geweigerd: archieffoto (gemaakt vóór de Challenge inging), kadertjes, signatures. Ook enkelen meenden tegelijk hun foto te moeten plaatsen op het BD-forum, wat hun anonieme deelname aan de Challenge meteen schaadt.
    Mijn gelukwensen gaan uit naar de eerste drie, uiteraard, maar tevens naar iedereen die de moeite heeft genomen om een foto te maken, af te werken en in te sturen. Zonder deelnemende fotografen geen Challenge, maar evenmin zonder mensen die de foto's beoordelen met punten en af en toe van een commentaar voorzien.
    Er is nog steeds geen sponsor gevonden voor de Challenge (hoewel ik in de wandelgangen gehoord heb dat de RvB ermee bezig is). Zoals je weet (en zo lees je misschien nog in de reglementen) was het Elka die de winnende foto gratis afdrukte op posterformaat, maar sinds hun faïllissement en (valse?) doorstart hebben we daar niets meer van gehoord. De winnende foto wordt wel in Shoot gepubliceerd.

    Ik heb al één inzending* voor de april Challenge, tenzij dat een aprilgrap is. Ongeveer 60% heeft gekozen voor "Licht EN Donker". Benieuwd waar de deelnemers mee gaan afkomen.

    ----
    * ik heb die eerste inzending moeten weigeren. Ofwel ging het over een (te late) inzending voor de maart Challenge (je kon maar inzenden en opladen tot 24 mrt), ofwel ging het over een te vroege inzending voor de april challenge: de foto werd namelijk gemaakt op 30 maart.
    Last edited by LesC; 1 april 2014, 09:27.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

    mooie winnende opname.
    zelf vond ik de foto van wim s ook erg goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

      MG-TF Proficiat met je winnende foto.

      Grt,

      Jean-Pierre

      Comment


      • #4
        Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

        Ingrid dikke proficiat met je welverdiende 1ste plaats

        Comment


        • #5
          Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

          Heel mooi plaatje Ingrid! Dikke proficiat met je eerste plaats!
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

            Een hele mooie Ingrid. En verdiend op de eerste plaats.
            Veel inzendingen deze keer en heel veel mooie.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Een hele mooie Ingrid. En verdiend op de eerste plaats.
              Veel inzendingen deze keer en heel veel mooie.
              +1.
              Proficiat !
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

                Ingrid,
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

                  oeps, hier ff afwezig geweest,sorry

                  blij dit te mogen lezen, waar ik zeer gelukkig mee ben
                  iedereen, bedankt vr goede punten en uiteraard ook voor de felicitaties die ik gekregen heb

                  proficiat aan Berendina en snapper vr deze plaatsen en alle andere vr de inzet
                  groetjes Ingrid

                  Comment


                  • #10
                    Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

                    Goed gedaan Ingrid, proficiat met je mooie foto en de eerste stek.
                    Proficiat ook aan het hele deelnemersveld, het was een groot veld met heel wat moois in de aanbieding.
                    En nu spelen maar met licht en donker, een leuke uitdaging om hier de juiste balans in te vinden.
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • #11
                      Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

                      Dikke proficiat met je overwinning.
                      Ook proficiat met je plaats in de HOF.
                      Winnen uit een groep van bijna 100, das kunnen.
                      Goe bezig Ingrid.

                      groetjes

                      moniq
                      groetjes, moniq (BD1321BE)

                      A picture paints a thousand words

                      Comment


                      • #12
                        Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

                        Ook van mij een dikke proficiat,
                        ik dacht hier al gereageerd te hebben maar dan heb ik weer onbewust ergens iets fouts gedaan ...
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

                          Bedankt vr jullie fijne reacties
                          Frans, is ook niet zo simpel bij een BD Challenge, heb het er ook soms moeilijk mee
                          groetjes Ingrid

                          Comment


                          • #14
                            Re: MG-TF wint de maart 2014 challenge [(Zeer) laag camerastandpunt]. Proficiat

                            Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                            oeps, hier ff afwezig geweest,sorry

                            blij dit te mogen lezen, waar ik zeer gelukkig mee ben
                            iedereen, bedankt vr goede punten en uiteraard ook voor de felicitaties die ik gekregen heb

                            proficiat aan Berendina en snapper vr deze plaatsen en alle andere vr de inzet

                            Bedankt, was mijn eerste keer. Zal het wel nog eens proberen. Alvast bedankt...

                            Comment

                            Working...
                            X