Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

olympus camedia c-5050

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • olympus camedia c-5050

    dag allemaal,
    graag raad over het volgende: iemand die ik ken kan deze camera overnemen voor 600 euro, hij heeft hem momenteel in gebruik om te proberen, ik heb de foto's gezien, en daar is technisch niets op aan te merken, is dit nog een goeie prijs enz. enz.
    alvast bedankt
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    oh ja , hoe oud hij is weten we momenteel nog niet.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #3
      Originally posted by toerist
      dag allemaal,
      graag raad over het volgende: iemand die ik ken kan deze camera overnemen voor 600 euro, hij heeft hem momenteel in gebruik om te proberen, ik heb de foto's gezien, en daar is technisch niets op aan te merken, is dit nog een goeie prijs enz. enz.
      alvast bedankt
      Voor die prijs heb je de opvolger al de Olympus c-5060
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        meer info:
        komt van bediende fotozaak ( is zelf ook prof.fotogr.) + er wordt nog 1 jaar garantie op gegeven.Ik baseer mij enkel aan winkelprijzen en niet op on-line zaken; dus nogmaals de vraag: is dit een goede koop? de 5060 kost (ong.)nieuw 760 euro (nogmaals: winkelprijs)
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Originally posted by toerist
          meer info:
          komt van bediende fotozaak ( is zelf ook prof.fotogr.) + er wordt nog 1 jaar garantie op gegeven.Ik baseer mij enkel aan winkelprijzen en niet op on-line zaken; dus nogmaals de vraag: is dit een goede koop? de 5060 kost (ong.)nieuw 760 euro (nogmaals: winkelprijs)
          De going prijs in de winkel is 649.- Euro voor de Olympus C-5060.

          En voor een toestel in uitstekend staat waar nog een jaar garantie opzit kun je maximaal tussen de 60 - 80% van de nieuwprijs rekenen.

          En de going prijs voor een nieuwe C-5050 ligt tussen de 500 - 575,- Euro in de winkels
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            dus:
            neem dat die camera 1,5 jaar oud is en de toenmalige nieuwprijs was ongeveer 1000 euro , dan lijkt 600 euro toch de juiste prijs?
            Ik zal toch deze persoon aanraden om voor de 5060 te gaan of eventueel de canon G5 (wat kost die nog tegenwoordig).
            nog advies??
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Originally posted by toerist
              dus:
              neem dat die camera 1,5 jaar oud is en de toenmalige nieuwprijs was ongeveer 1000 euro , dan lijkt 600 euro toch de juiste prijs?
              Ik zal toch deze persoon aanraden om voor de 5060 te gaan of eventueel de canon G5 (wat kost die nog tegenwoordig).
              nog advies??
              Je dient wel uit te gaan van de huidige nieuwprijs. En voor dat bedrag van 600 Euro koop je in de meeste winkels in de Benelux makkelijk een Canon G5.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                ik vraag maar door hoor, wat is de nieuwprijs van de nikon coolpix 5400, zodat deze persoon in de winkel naar alternatieven kan zoeken
                (ps de canon a80 vond ie maar niks)
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • #9
                  600 euro is teveel voor een C5050.
                  Die vind je in occasie veel goedkoper.
                  Een vriend van mij heeft de zijne onlangs verkocht voor 450 euro in perfecte staat en nog geen jaar oud !
                  NIKON D70
                  NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

                  Comment


                  • #10
                    Ik zou mijne nog niet wegdoen voor 1000 Euro, en zeker niet willen ruilen voor een C5060WZ, maar dat is maar een persoonlijke mening.
                    Betaalde zelf 800 Euro bij topfoto in Duren, inclusief een CF kaart van 256 Mb (in Mei 2003)
                    Prima kamera, maar ik zou nog iets van de prijs laten afdoen
                    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Mijn Olympus C5050 is nog te koop samen met een geheugenkaart van OLYMPUS zelf ( 256 mb XD card ) en de flitser FL40 en dit samen voor de prijs van 700€ all-in.

                      Er is nog garantie op het toestel !

                      Laat maar iets weten !

                      My site : http://www.photografie.be

                      Comment

                      Working...
                      X