Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

    Even uit interesse naar waar jullie deze zomer allemaal op reis gaan.

    groeten
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

    Haha, leuke vraag.

    Wij gaan zoals gewoonlijk een aantal dagen naar Parijs, om nieuwe dingen te ontdekken voor mijn site over Parijs, en vervolgens rijden we door naar Spanje.
    Daar rijden we een route van dorpje naar dorpje door het binnenland van (echt) Spanje.
    Dat doen we al jaren en elke keer zeggen we tegen elkaar "moeten we niet een keer wat anders', maar het is en blijft zo'n mooi land.
    Ben nu bezig met een (nieuwe) site over de wat meer onbekendere plekjes in Spanje. Uiteraard met mooie foto's
    NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 | http://www.parijsmijnstad.nl

    Comment


    • #3
      Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

      Asnelles, Normndië, zowat in het midden van de landingsstranden, 't is de eerste keer dat ik naar daar ga, ik heb een grote interesse in WOII maar ik ken de streek daar niet echt. Dus alle niet te missen fotolocaties mogen door gegeven worden, Misschien dat we nog voor citytrip naar bacelona zouden gaan.

      Comment


      • #4
        Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

        Interesant, je mag zeker deze site dan eens geven

        om zelf even te antwoorden wij gaan naar Roquebrun, olargues,saint guilhem le desert ,beziers, cordes sur ciel, Bruniquel, puycelci, albi, najac, Saint Cirq Lapopie,Carennac, Cascade de murel (eventueel curemonte) en Oradour-sur-glane heb paar b&b geboekt waar we iedere keer een uitvalbasis hebben


        Oorspronkelijk geplaatst door Chris 56 Bekijk bericht
        Haha, leuke vraag.

        Wij gaan zoals gewoonlijk een aantal dagen naar Parijs, om nieuwe dingen te ontdekken voor mijn site over Parijs, en vervolgens rijden we door naar Spanje.
        Daar rijden we een route van dorpje naar dorpje door het binnenland van (echt) Spanje.
        Dat doen we al jaren en elke keer zeggen we tegen elkaar "moeten we niet een keer wat anders', maar het is en blijft zo'n mooi land.
        Ben nu bezig met een (nieuwe) site over de wat meer onbekendere plekjes in Spanje. Uiteraard met mooie foto's
        Canon EOS 550D // 15-85mm IS

        Comment


        • #5
          Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

          Eind mei - begin juni naar Yellowstone met de tent (& fotomateriaal uiteraard)

          In augustus een paar dagen Helsinki.

          Comment


          • #6
            Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

            voorlopig nergens.
            beetje sparen voor volgend jaar, dan willen we naar Indonesie voor 4weken. Het zullen dus dit jaar fietstochtjes en wandelingen en een sporadisch weekendje fietsen in Nederland worden....
            duimen voor wat goed weer toch he!
            Sony RX10 Mark IV
            nog een fijne dag verder!
            Guido

            Comment


            • #7
              Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

              IJsland met potige 4x4. We doen alvast een paar offroadbestemmingen samen met IJslandse vrienden, heel exclusief.
              Ditmaal sterk de nadruk op het binnenland en het Noordoosten. Het Westen, Zuidwesten en Noordwesten horen er deze keer niet bij (met 6 weken in mijn ogen te weinig tijd).
              Thema van dit jaar : warme bronnen.

              Leuk om te weten is dat ik met een BD-lid op de boot ga zitten, nietwaar Ronald ?

              Comment


              • #8
                Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                We wouden graag Schotland rondtrekken met de wagen.
                Maar de bouw zal daar wat roet in het eten gooien.

                Misschien dat het nog lukt... en anders... pech gehad vrees ik, en dan is het hopen dat het volgend jaar lukt.
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #9
                  Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                  gewoon naar België.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                    Alhoewel het nog geen zomer is voelt het hier wel zo aan. Weekje in Dubai...heerlijk...en ook een perfecte plek voor de liefhebbers van extravagantie in bouwstijl en leefstijl. De camera kan met gemak overuren maken om allerlei aspecten vast te leggen..:-D
                    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      gewoon naar België.
                      Wij zij er al

                      We hopen naar "het goede weer" te gaan maar we zullen al blij zijn met "geen regen". Komt er van als je tussen de 60° en 70° N wil rondlopen.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                        We wouden graag Schotland rondtrekken met de wagen.
                        Maar de bouw zal daar wat roet in het eten gooien.

                        Misschien dat het nog lukt... en anders... pech gehad vrees ik, en dan is het hopen dat het volgend jaar lukt.
                        Koen, niet te missen is het meest fotogenieke dorpje in Schotland : Crovie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          Wij zij er al

                          We hopen naar "het goede weer" te gaan maar we zullen al blij zijn met "geen regen". Komt er van als je tussen de 60° en 70° N wil rondlopen.

                          Hola, wat lees ik hier ? Een liefhebber van het Hoge Noorden !!
                          Waar gaat het naar toe Maurice ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Hola, wat lees ik hier ? Een liefhebber van het Hoge Noorden !!
                            Waar gaat het naar toe Maurice ?
                            Ik had daar al eens een vraag over gesteld aan jou een paar weken terug via PM. (Ik heb het niet zo op concrete reisplannen op een publiek forum aan te kondigen ).
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Naar waar gaat jullie reis deze zomer?

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Ik had daar al eens een vraag over gesteld aan jou een paar weken terug via PM. (Ik heb het niet zo op concrete reisplannen op een publiek forum aan te kondigen ).
                              Ofwel schrijf ik te veel ofwel vergeet ik te snel
                              Ik zal eens kijken.

                              Comment

                              Working...
                              X