Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SONY DSC-717 - hulp gevraagd!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SONY DSC-717 - hulp gevraagd!

    Hey iedereen,
    Ik kocht onlangs een eerste digitale fototoestel, de SONY DSC-717(eigenlijk mijn eerste fototoestel tout court) maar van de manual wordt ik niet veel wijzer.
    Ttz, die is vrij beperkt en ik kocht het toestel voornamelijk om me toe te spitsten op de betere 'huisvlijt' studio fotografie. Ik vroeg me af of iemand handige tips en truuks heeft betreffende dit toestel. (regelen witbalans, dof, shutterspeed, etc...)
    Eigenlijk zou ik graag weten of ik rond deze digi-camera een home studio kan bouwen vnl om kleinere items te fotograferen. Hoe connecteer ik studiolampen aan dit toestel (hotshoe?), gebruik ik zo een tent, etc..;dus alle goede raad en tips zijn welkom. De meeste onder jullie zullen het wel al begrepen hebben; ikben idd een leek maar ben me volop aan het inwerken in de theorie van het fotograferen. (eigenlijk ben ik verzamelaar/antiquair en wil via de fotografie een register maken van mijn verzameling...)
    Hulp gevraagd dus..;
    Alvast bedankt aan al wie zich geroepen voelt!

    "It is not the strongest of species that survive, nor the most intelligent, but the most responsive to change..."

  • #2
    Met een 717 kun je perfect studiofotografie aan!! Vraag eens wat na bij Sonyke en een aantal andere 707/717/828-BD'ers...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Sonyke heeft mail...
      "It is not the strongest of species that survive, nor the most intelligent, but the most responsive to change..."

      Comment


      • #4
        Originally posted by CooMa
        Met een 717 kun je perfect studiofotografie aan!!
        effe OT, mijn reactie lijkt hevig, maar er is een post vantussengehaald waar ik op reageerde. Zijn er geen 717-tigers die hier wat tips kwijt kunnen?
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          http://www.pipeline.com/~tomf2468/temp1.html

          Deze link gaat wel over de 707 maar je kunt er veel uithalen.
          Je kan met de 717 prima studio foto's maken.

          Groeten
          Leo

          Comment


          • #6
            thx Leo, idd veel nuttige info. Heb intussen ook al een pak info van sonyke mogen ontvangen...

            nog iemand iets te delen...laat maar komen!
            "It is not the strongest of species that survive, nor the most intelligent, but the most responsive to change..."

            Comment

            Working...
            X