Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kijk uw telenet rekening na!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kijk uw telenet rekening na!

    Situatie even kort schetsen:
    Ik heb sinds een heel tijdje het Whoppa abonnement.
    Naast TV en Internet zit daar ook een vaste telefoon bij met gratis bellen in de daluren. (2000min naar Mobiel).

    Toen ik de laatste rekening toch eens in detail bekeek zag ik dat er in de daluren toch gesprekken naar GSM werden aangerekend.

    Telenet contacteren dus. Ze gaven direct toe dat het een fout was, en wouden de laatste maand rechtzetten.
    Dan toch maar eens wat meer facturen gecontroleerd, en zo ver ik kon terug gaan 13 maanden zag ik onterecht aangerekende gesprekken.

    Tweede toegift van Telenet: we zullen 6 maand teruggaan.

    Ikke nog niet akkoord natuurlijk, en als compensatie gooien ze er nu nog 2 maand gratis kabel bij.

    Ik vraag me af of dat niet systematisch bij véél meer mensen gebeurt.

    Kijk je laatste rekeningen eens na, en laat weten of het bij jou ook het geval is, eventueel moeten we de ombudsdienst eens inschakelen.

  • #2
    Re: Kijk uw telenet rekening na!

    Fouten kunnen altijd gebeuren maar dat ze 13 maand foutief aanrekenen zonder dat je dit één keer zelf gemerkt hebt lijkt me ook straf.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Kijk uw telenet rekening na!

      Kijk jij die dingen zo nauwkeurig na?
      Als dat totaal in de lijn ligt van de maanden er voor, dan wel.
      Nu is het me opgevallen omdat we er een King bij hebben, en dan heb ik de rest in detail nagekeken.

      Maar eigenlijk zouden ze zoiets zelf moeten zien. Ze moeten toch weten dat klanten altijd gevoelig zijn aan foutieve rekeningen.

      Comment


      • #4
        Re: Kijk uw telenet rekening na!

        Ikzelf nog maar 1x tegengekomen, een extra kost 2x betaald voor het abonement.
        Effe gebeld wat er loos was en zelfde dag mail gekregen met de aanpassingen.
        Ik kijk mijn rekening steeds na, sinds die dag dus ze durven wel eens over de schreef gaan.

        Comment


        • #5
          Re: Kijk uw telenet rekening na!

          Ze hebben mij eens 5€ teveel aangerekend. Had te maken dat ik extra data had opgevraagd omdat mijn limiet bereikt was. Maar ze hadden het nagekeken en er was een fout gebeurd, dus mijn geld terug gekregen.

          Maar telenet doet soms ook toegevingen. Ik heb een Ci+ module en wist niet dat je voor animal planet hd en eurosport hd een extra pakket moest kopen van 10€. Ik gebeld naar telenet en van mijn oren gemaakt dat het schandalig is voor 2 zenders 10€ te moeten betalen. Nu krijg ik dat zenderpakket er gratis bij, al sinds augustus 2013.

          Ik had een Sony tv nieuw gekocht en had daar last van verticale lijnen. Het gaat om de 42" W605 die 600€ gekost heeft. Ik gebeld met Sony Belgie en een week later krijg ik een nieuwe tv, de 47" W805 die momenteel 1000€ kost. Dat mogen ze meer doen . En het beeld is ook nog eens mooier/kleurrijker en scherper dan de W605.
          Last edited by alex606; 28 maart 2014, 17:44.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment


          • #6
            Re: Kijk uw telenet rekening na!

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Maar eigenlijk zouden ze zoiets zelf moeten zien. Ze moeten toch weten dat klanten altijd gevoelig zijn aan foutieve rekeningen.
            Facturatie gebeurt 99% automatisch, net omdat het onmogelijk is om alle mensen hun rekening persoonlijk na te kijken.
            Of zou jij in een bedrijf als Telenet willen werken op de facturatiedienst en elke maand meer dan een miljoen afrekeningen bekijken?
            Als er dan in die automatisatie eens een foutje sloopt, dan komt dat meestal uit als de klant het opmerkt.
            Mensen die gevoelig zijn voor fouten die wanen zichzelf perfect of zo?
            Ik heb het pas moeilijk met fouten als ze die niet willen corrigeren of u wandelen sturen, anders is het hoogstens eens een telefoontje om het te laten nakijken en 9/10 nog een extra vergoeding te krijgen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Kijk uw telenet rekening na!

              Klopt, als ze een fout maken moeten ze die rechtzetten.

              Maar ik heb wel zelf moeten vragen om een paar maand terug te gaan, en verder dan 6 maand... Nada.

              Daarom wil ik anderen er op attent maken om ook eens na te kijken of je geen gsm gesprekken tijdens daluren aangerekend krijgt.

              Comment


              • #8
                Re: Kijk uw telenet rekening na!

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Daarom wil ik anderen er op attent maken om ook eens na te kijken of je geen gsm gesprekken tijdens daluren aangerekend krijgt.
                Als je tenminste de gratis optie laten activeren hebt ... want dat moe(s)t je zelf aanvragen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Kijk uw telenet rekening na!

                  Voor ik ergens klaag kijk ik wel eerst eens na of ik denk gelijk te hebben hé.

                  Ik snap niet waarom jij iedereen zit af te katten die eens last heeft met zijn provider.
                  Over de verbinding en de geleverde service ben ik bij Telenet best tevreden. Ik betaal met plezier een paar euro meer voor een kwaliteitsprovider.

                  Comment

                  Working...
                  X