Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

puur beginner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • puur beginner

    Hallo iedereen

    Ik ben nieuw in het domein
    Ik weet niets echt niets!! Ik begin volgende week een online opleiding fotografie en het enigste dat ik weet is dat ik een digitale spiegelreflexcamera moet hebben.

    Kan iemand mij daarbij helpen?
    Welke merk? waar? hoe? Wie? Wat zijn de prijzen?

    ps; liefst 1 niet te duur om te beginnen (2de hands mag ook)

    Alvast bedankt voor jullie hulp xxx

  • #2
    Re: puur beginner

    Dit is moeilijk hoor.
    Wat is je budget?
    Wat zijn je interesses
    Welke opleiding ga je volgen/ moet je echt een DSLR hebben?

    Nikon, Canon zijn de grote merken maar er zijn er nog ander, die hebben allemaal wel een instapmodel. Ga eens in een fotowinkel en neem eens de verschillende modellen vast. Aangezien de kwaliteit tussen die instap modellen niet veel verschilt, is het model dat het beste in je hand ligt en voor jou het meest logische menustructuur heeft het beste voor jou.

    Comment


    • #3
      Re: puur beginner

      mmmmmmmmm,
      Ik kan effen niet volgen.
      Je schrijft je in voor een lessenreeks fotografie online... en nu moet je nog een fototoestel kopen.
      Wat is de beweegreden om je in te schrijven in een lessenreeks fotografie ?
      Als je daar een volledig antwoord kan op geven kan je de volgende stap zetten naar een eventuele aankoop van een toestel om je beweegredenen op fotografisch papier te krijgen.
      Indien je beweegreden er ene is van: "Ik wil schoon foto's nemen", dan ben je nog een heel eind voor een aankoop. Je kan met alles schone foto's nemen. Toestellen dienen enkel om datgene wat we geestelijk mooi vinden, vast te leggen.
      Dus, geef eens je beweegredenen op (wat, waar, hoe wil je iets).