Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

retouche packshot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • retouche packshot

    Ik zit met een photoshop probleem.
    Ik zou graag deze doos helemaal retoucheren dit is deels gelukt op een ding na het deksel.
    Hoe kan ik best dit deksel van de doos terug vlak krijgen zonder deuken en scheurtjes.
    Kan desnoods psd file doorsturen.

    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

  • #2
    Re: retouche packshot

    Volgens mij is het sneller door een nieuwe foto te maken met een niet beschadigde doos.

    Comment


    • #3
      Re: retouche packshot

      Kan kloppen maar dit is niet de oefening.
      De bedoeling van het gehele opzet is dat mijn klant zo maar een doos heeft en over zijn product reclame moet maken.
      Dit is een opdracht voor de avondschool.
      Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
      www.dewolfmarc.be

      Comment


      • #4
        Re: retouche packshot

        Je maakt eerst een perfecte omtrekvorm (rechte lijnen) van uw bovenkant.
        Daarna kloon je de buitenste en binnenste omtrekranden van de bovenkant 'recht'. Dus zal je uw selectie eens moeten omkeren.

        Binnenste wit vlak op doos (je maakt eerst een nieuwe selectie) kloon je daarna ook recht (of paint). Als uw tekst schuin staat zal je hem ook moeten uitknippen (in een vlak) en recht (wel in juiste perspectief blijven) plaatsen. Rand rond tekstvlak gom je weg met zachte gum.

        Mochten er 'bulten' zichtbaar zijn, dan doe je die weg met 'dodge & burn'.

        Het is natuurlijk moeilijk om uit te leggen en alle obstakels te zien want veel zicht op die bovenkant heb je niet.

        Comment

        Working...
        X