Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventing Minderhout "Mooi weer"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eventing Minderhout "Mooi weer"

    Het regende niet de hele tijd:

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Eventing Minderhout "Mooi weer"

    Potverdikke, Eddy Wally was er deze keer niet bij.

    Mooi werk in die wisselende weersomstandigheden.
    Wat mij wel opgevalt in jouw nieuwe album: het merendeel van de foto's is erg krap aan de bovenkant.

    Nummer 270 vind ik een uitzonderlijk exemplaar. Als je die nog recht kon zetten ...
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Eventing Minderhout "Mooi weer"

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Potverdikke, Eddy Wally was er deze keer niet bij.

      Mooi werk in die wisselende weersomstandigheden.
      Wat mij wel opgevalt in jouw nieuwe album: het merendeel van de foto's is erg krap aan de bovenkant.

      Nummer 270 vind ik een uitzonderlijk exemplaar. Als je die nog recht kon zetten ...
      Heb je de foto's ook in het groot bekeken? Want bij Smugmug worden de thumbnails wat uitvergroot weergegeven waardoor het lijkt alsof alles dichter tegen de randen aan zit.
      Er zijn inderdaad wel een paar foto's bij die bovenaan heel krap zijn, maar daar zat het hoofd van de ruiter echt zo hoog in de oorspronkelijke foto dat er gewoon niet meer ruimte is om ze anders te karderen.
      De meeste foto's zijn wel wat bijgesneden, en lichtjes bewerkt waar het nodig was.
      Maar omdat het over een redelijk aantal gaat, en omdat ik ze snel online wou krijgen heb ik hier en daar misschien wat kleine foutjes gemaakt.
      Als ik foto's bewerk voor BD, dan werk ik er gewoonlijk wel iets langer aan.
      Deze foto's moesten met een paar muisklikken per foto bewerkt zijn, want als ik de foto's volgende week pas online zet, dan worden ze veel minder bekeken.

      Nummer 270 heb ik hier op het forum gezet, het Destafort heb ik wel eerst recht gezet (dat was moeilijk, want er was eigenlijk te weinig ruimte onderaan).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X