Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallerbos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hallerbos

    Is er al iemand richting hallerbos geweest dit jaar ?
    Ik denk dat rond max 2de week april, volle bloeiperiode zal zijn. Mss zelfs vroeger.

  • #2
    Re: Hallerbos

    Kijk hier eens. KLIK. Van deze namiddag.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Hallerbos

      Hier kan je de actuele situatie mbt bloeiperiode volgen:
      http://www.hallerbos.be/bloeigegevens_2014.html

      Comment


      • #4
        Re: Hallerbos

        vandaag naar het Hallerbos geweest , maar nog zeker een week te vroeg ,waarschijnlijk beter zelfs nog 2 weken wachten
        er waren al een paar hyacinten maar nog maar heel weinig
        maar ik ga zeker nog eens terug
        mvg
        bd0379be

        Comment


        • #5
          Re: Hallerbos

          Hey het was om te vragen of er iemand deze week nog in het halerbos is geweest ik zou dit weekent naar daar willen rijden maar ik kom van uit de kempe nu is mijn vraag is het al de moeite of moet ik nog een beetje geduld hebben

          Grts bregt
          https://www.facebook.com/Bregt.Willekens.photography

          Comment


          • #6
            Re: Hallerbos

            Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

            Lijkt me vrij duidelijk.

            Comment


            • #7
              Re: Hallerbos

              Hier nog een link waar je alles op de voet kunt volgen:
              Bloeiperiode 2014 info: in het centrale deel van het Hallerbos, rond de 'Achtdreven' worden er bomen geveld dit jaar (houtexploitatie). Op verschillende plaatsen in dat deel van het bos liggen nog stammen en kruinen. Langs de paden liggen stapels brandhout. Van 1 maart tot 30 juni is er exploitatiestop (schoontijd) en mogen de houthakkers niet verder

              Comment


              • #8
                Re: Hallerbos

                Vorige week ergens een ander bosje gepasseerd in de streek, en daar stonden de blauwtjes toch al mooi te bloeien, 't zal dus voor Hallerbos ook de moment zijn.

                Comment

                Working...
                X