Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet installatie gratis?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet installatie gratis?

    Dag allemaal.

    Deze morgen ben ik eens langs geweest bij Telenet om een internet basic abonnement aan te gaan.

    De verkoper zei mij dat ik éénmalig 50€ diende te betalen voor activatie en dat het nadien 26€/maand zou zijn. Op mijn studio heb ik reeds beschikking over Kotnet en heb ik dus enkel 2 RJ45 poorten en een 'TV' en 'BD' coax poort. De verkoper zei mij dat dit geen probleem zou zijn, dat ze enkel toegang zouden nodig hebben tot de modem. Ik zou hier ook niks extra voor moeten betalen, buiten de 50€ activatie volgens hem. Nu zag ik op de site dat de standaard installatie 85€ is. Die wil ik uiteraard niet betalen, dat kan ik prima zelf doen.

    Wat is jullie ervaring met Telenet qua installatiekosten en hoe vermijd ik die 85€? Ik dacht door de technieker enkel toegang te geven tot de modem om mijn verbinding te activeren en de rest zelf te installeren.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

  • #2
    Re: Telenet installatie gratis?

    Moderator Note: Verplaatst van Algemeen naar ChitChat omdat de vraag niets met fotografie te maken heeft.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Telenet installatie gratis?

      Tenzij dat ze net een 'actie' zullen doen voor gratis installatie of zo, zul je moeten dokken vrees ik.

      Comment


      • #4
        Re: Telenet installatie gratis?

        Ze bieden toch een optie zelfinstallatie aan? Als ik dit mag geloven, komt de technieker de preinstallatie doen en doe ik de rest?
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

        Comment

        Working...
        X