Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reclame

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reclame

    Help!! Is het normaal dat na het inloggen op de site er nog reclame verschijnt? (boven en onderaan)
    Dat bij het aanklikken van "forum" er reclame van dating enz. in een ander venster bovenkomt en
    dat er op het forumoverzicht bepaalde woorden onderlijnt en in het groen met erachter een pop-up?
    Zoiets van: "meer een" "forum" "Nieuwe discussie starten" met erachter, als je er per ongeluk voorbij komt met de cursor, dat je een I-Pad gewonnen hebt!
    Prachtig toch een I-Pad winnen? Erg vervelend vind ik dit die storende.......
    Vraag mij natuurlijk af of ik iets verkeerd gedaan heb?
    Kan dit door Chrome, na daar moeilijkheden ondervonden te hebben, te deinstalleren?
    Kijk ik ergens over?
    EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
    debruri.be

  • #2
    Re: Reclame

    Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
    Help!! Is het normaal dat na het inloggen op de site er nog reclame verschijnt? (bovenaan)
    En bij het aanklikken van "forum" er reclame van dating enz. in een ander venster bovenkomt en
    dat er op het forumoverzicht bepaalde woorden onderlijnt en in het groen met erachter een pop-up?
    Zoiets van: "meer een" "forum" "Nieuwe discussie starten" met erachter, als je er per ongeluk voorbij komt met de cursor, dat je een I-Pad gewonnen hebt!
    Prachtig toch een I-Pad winnen? Erg vervelend vind ik dit die storende.......
    Vraag mij natuurlijk af of ik iets verkeerd gedaan heb?
    Kan dit door Chrome, na daar moeilijkheden ondervonden te hebben, te deinstalleren?
    Kijk ik ergens over?
    In het kort: niet normaal. Je zit met en/of adware, malware, virus, ...

    Comment


    • #3
      Re: Reclame

      Uiteindelijk kan ik antwoorden, kon "reageren op discussie" zelfs niet meer openen.
      Heb ondertussen een Malware progje laten lopen en ben nu de pop-ups kwijt maar de rest nog niet.
      "Search with Bing" is er weer tussen gesprongen en in de brouwserbalk staat er : Reclame#post 4100509#pos.......
      De groene onderstreepte links zijn er ook nog.
      EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
      debruri.be

      Comment


      • #4
        Re: Reclame

        Hallo,

        Die "gluiperd" was ook hier binnengeslopen (met een freeware programma) en is dus wel degelijk malware.
        Met Spybot heb ik wel alles kunnen wissen.
        Heeft dus niets te maken met BD zelf.

        Jaja

        Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
        Uiteindelijk kan ik antwoorden, kon "reageren op discussie" zelfs niet meer openen.
        Heb ondertussen een Malware progje laten lopen en ben nu de pop-ups kwijt maar de rest nog niet.
        "Search with Bing" is er weer tussen gesprongen en in de brouwserbalk staat er : Reclame#post 4100509#pos.......
        De groene onderstreepte links zijn er ook nog.
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Reclame

          Zal idd. niets met BD te maken hebben.
          Is ook met Spybot niet weg te krijgen. Hopeloos!
          EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
          debruri.be

          Comment


          • #6
            Re: Reclame

            Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
            Zal idd. niets met BD te maken hebben.
            Is ook met Spybot niet weg te krijgen. Hopeloos!
            MBAM al geprobeerd ? (Malwarebytes)
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Reclame

              Malwarebytes, Spybot, geen resultaat, zelfs systeemherstel lukte niet, terugzetten vd herstel ging dan ook niet meer en ten slotte een blauw scherm met de melding:"Je PC Herstellen". Miserie, miserie!!!
              Aleé dan maar terug vanaf zero...... Enfin ben nu diene bazaar kwijt ;-) (smileys werken nu ook niet meer??) (IE zekers?)
              bedankt iedereen die meedacht aan oplossing
              Last edited by Debruri; 24 maart 2014, 19:34.
              EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
              debruri.be

              Comment

              Working...
              X