Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A'pen centraal 5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A'pen centraal 5








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: A'pen centraal 5

    Sorry Louis, maar wat is er gebeurt met de linkse muur?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: A'pen centraal 5

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Sorry Louis, maar wat is er gebeurt met de linkse muur?
      ????????
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: A'pen centraal 5

        Op mijn scherm zie ik de muur minder scherp dan de rest van de foto.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: A'pen centraal 5

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Op mijn scherm zie ik de muur minder scherp dan de rest van de foto.
          Zou kunnen. Scherp gesteld op hert zwarte gedeelte midden onderaan de trap. Niet meer , niet minder. Ik vind de loketten achteraan niet naar mijn zin, qua scherpte.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: A'pen centraal 5

            Ik vind de compositie en de symmetrie heel goed geslaagd. Wel jammer dat de scherpte wat te wensen over laat, dat zijn we van jou niet gewend.
            Misschien vergeten om de stabilisator uit te schakelen?
            De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

            Comment


            • #7
              Re: A'pen centraal 5

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Ik vind de loketten achteraan niet naar mijn zin, qua scherpte.
              Die hadden idd ook scherp moeten zijn waardoor deze foto van mij naar de prullenmand mag.

              Comment


              • #8
                Re: A'pen centraal 5

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Die hadden idd ook scherp moeten zijn waardoor deze foto van mij naar de prullenmand mag.
                Mag ik daar over beslissen?
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: A'pen centraal 5

                  Tuurlijk, van mij mag je hem zelfs printen en in het groot in je woonkamer hangen No offence, ik heb al mooie beelden van jou gezien, maar deze is gewoon niet scherp.

                  Comment


                  • #10
                    Re: A'pen centraal 5

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                    No offence, ik heb al mooie beelden van jou gezien, maar deze is gewoon niet scherp.
                    Daar was ik zelf ook al achter gekomen zoals ik al aangaf. Je kan, zoals in het voetbal, niet altijd winnen hé. Zelf de besten verliezen daar regelmatig, waartoe ik in de fotografie zeker niet behoor.
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment

                    Working...
                    X