Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TIG lastoestellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TIG lastoestellen

    Ik ben een totale leek in lassen maar onderstaande vraag komt er omwille dat ik 2 offertes moet afwegen tov elkaar.
    Voor een project heb ik dus een offerte binnengekregen van 2 leveranciers voor een TIG lastoestel. Beiden lijken heel erg op elkaar qua specs en beiden zijn goede leveranciers maar wil toch even weten of hier mensen zitten met TIG lassen en wel met 1 van deze 2 merken (of misschien wel beiden).

    De eerste is er eentje van ESAB
    De tweede is er eentje van EWM

    De EWM is een €300 goedkoper maar laat de prijs hier nu even geen rol spelen. Mochten er zijn die ervaring hebben ... shoot

    Bedankt alvast.

  • #2
    Re: TIG lastoestellen

    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Ik ben een totale leek in lassen maar onderstaande vraag komt er omwille dat ik 2 offertes moet afwegen tov elkaar.
    Voor een project heb ik dus een offerte binnengekregen van 2 leveranciers voor een TIG lastoestel. Beiden lijken heel erg op elkaar qua specs en beiden zijn goede leveranciers maar wil toch even weten of hier mensen zitten met TIG lassen en wel met 1 van deze 2 merken (of misschien wel beiden).

    De eerste is er eentje van ESAB
    De tweede is er eentje van EWM

    De EWM is een €300 goedkoper maar laat de prijs hier nu even geen rol spelen. Mochten er zijn die ervaring hebben ... shoot

    Bedankt alvast.
    Even navragen bij Geert zou ik zeggen.

    Comment


    • #3
      Re: TIG lastoestellen

      Nogal moeilijk om iets te zeggen zonder meer te weten welk type van ESAB je bedoelt en wat de toepassing is.