Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keuze Flits Sony A57

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Keuze Flits Sony A57

    Hallo,

    Graag had ik jullie raad willen hebben voor het aanschaffen van een flits voor mijn Sony A57.
    Maar ik heb er helemaal geen verstand van....

    Ik zou deze gebruiken voor de events voor mijn werk en familiefeestjes, maar mijn interesse gaat vooral naar macro. (40% werk en privé, 60% macro)
    Kan ik met zo'n Ringflits (bv sigma EM 140) ook goeie portretten trekken? Of blijft een cobra toch beter? En hebben jullie een model aan te raden?
    Metz 58?

    Alvast dank!

  • #2
    Re: Keuze Flits Sony A57

    Ik gebruik de HVL-F43AM en ben hier zeer tevreden over.
    I take a look at Sony's mid level flash, the HVL-F43AM and discuss its features and upgrades from its predecessor.If you have the older Minolta type hot shoe...

    Je kan deze flits gebruiken voor allerlei aangelegenheden, ik gebruik ze vooral off camera voor macro, druppel- en rook fotografie in combinatie met triggers met zeer goede resultaten en gemakkelijk te bedienen.
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Keuze Flits Sony A57

      OK bedankt!
      En weet je eventueel indien er tussen een Sony, Sigma en Metz een groot kwaliteitsverschil is?

      Comment


      • #4
        Re: Keuze Flits Sony A57

        Daar ben ik jammer genoeg niet mee vertrouwd. Sorry.
        Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Keuze Flits Sony A57