Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8.0 updates

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows 8.0 updates

    Weet iemand hoe je met een lokaal account (ik heb een hekel aan dat "microsoft-account" gezever) de nodige updates kan installeren opdat eindelijk de 8.1 update zichtbaar zou zijn in de "store" ?
    Nieuwe HP laptop gearriveerd bestemd voor een kennis, tot mijn verwondering nog met Win 8.0.
    Er zijn 84 updates ter beschikking, maar als ik ze wil installeren gebeurt er niks, blijft op 0% downloaden staan.
    Al eens gezocht en gevonden hoe je ze zogezegd geforceerd onmiddellijk kan downloaden en installeren, maar geen resultaat.
    Bedankt om mee te denken.

    Edit: na zo'n half uurtje wachten schijnt er toch beweging te komen in het downloaden, dus we zijn in blijde verwachting.
    Last edited by nete; 20 maart 2014, 23:03.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Windows 8.0 updates

    Ik vrees dat je licencie verlopen is van die win8
    Had zelfde probleem met mijn pc heb er gisteren win 8 opgezet (had 4 licenties)
    Maar bleek dat ik een keer teveel ergens windows had geherinstaleerd en dus verlopen en dan kan je geen updates meer binnen halen.
    Was de 2de maal dat ik het op deze pc instaleerde en er zijn ook nog 3 instalaties op een andere desktop (server, backup beestje en die van moeder de vrouw )
    Dus een keer teveel, je kan dat controleren maar ik weet niet precies hoe
    effe zoeken op google


    PS ik draai terug oud en vertrouwde win 7 nu

    Comment


    • #3
      Re: Windows 8.0 updates

      Het is opgelost hoor. Het is een spiksplinternieuwe laptop. Maar wat een gedoe om die Win8.1 update erop te krijgen....
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Windows 8.0 updates

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Het is opgelost hoor. Het is een spiksplinternieuwe laptop. Maar wat een gedoe om die Win8.1 update erop te krijgen....
        Inderdaad, bij mij duurde het ruim vier uur op een gloednieuwe Laptop. Ik vind dat de leverancier dient te zorgen dat wat zij nieuw leveren up-to-date is, maar ja het zijn tegenwoordig allemaal dozenschuivers.
        Toen ik hem kocht zeiden ze er niet bij dat je ruim een halve dag kwijt bent met die update, want dan had ik hem laten staan.

        Comment


        • #5
          Re: Windows 8.0 updates

          Lang leve windows 7 lol
          ga vandaag hier ook win 8.1 opzetten maar dan de nieuwe versie dvd tje dus geen geklooi met die update
          En ik heb al gezocht voor een win 7 shell zodat ik niet verdwaal in die win8

          Dus als je mij niet meer hoort of ziet na de middag dan ben ik buiten de pc aan het samen vegen na die installatie
          die dan naar alle waarschijnlijkheid MISLUKT zal zijn

          Comment


          • #6
            Re: Windows 8.0 updates

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Het is opgelost hoor. Het is een spiksplinternieuwe laptop. Maar wat een gedoe om die Win8.1 update erop te krijgen....
            Heb vorig WE ook een HP geïnstalleerd waar standaard 8.0 op stond ... probleem van het traag downloaden kwam van Norton security suite dat alles extreem traag maakte.
            Maar ... die suite er dan maar afgegooid met als resultaat geen enkele connectie meer.
            Gekend probleem na verwijderen van Norton en dus maar een reset TCP/IP moeten doen via de oude DOS commando's.
            Daarna alles binnen gehaald en kunnen installeren.
            De update naar 8.1 krijg je enkel als je eerst alle andere updates erop gezet hebt, beetje flauw want uiteindelijk overschrijf je met 8.1 terug alle updates die pas geïnstalleerd werden.
            Die Norton moesten ze verbeden!
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Windows 8.0 updates

              Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
              Ik vrees dat je licencie verlopen is van die win8
              Een PC dat standaard geleverd wordt met Windows kan geen verlopen licentie hebben.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Windows 8.0 updates

                Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                Inderdaad, bij mij duurde het ruim vier uur op een gloednieuwe Laptop. Ik vind dat de leverancier dient te zorgen dat wat zij nieuw leveren up-to-date is, maar ja het zijn tegenwoordig allemaal dozenschuivers.
                Toen ik hem kocht zeiden ze er niet bij dat je ruim een halve dag kwijt bent met die update, want dan had ik hem laten staan.
                Dat is compleet onmogelijk : die laptop zijn als je ze koopt al een aantal maanden oud en worden dus geleverd met toestand van windows op dat moment. En meestal is dat de windows met de laatste servicepack. Alle overige updates moet je zelf doen. Als je laptop hebt met windows 7, zal je ook alle updates moeten doen na de laatste service pack : zoveel verschil maakt dat niet.
                Je kan uiteraard aan die "dozenschuiver" vragen om je laptop "bedrijfsklaar" te maken, maar die gasten doen dat allang niet meer gratis.
                Toen ik mijn PC kocht (was een samengestelde cloon), was de installatie van windows nog gratis, nu is het samenstellen van de PC nog gratis, maar de installatie van windows kost 80€...
                Met de huidige winstmarges op die dingen, is het gewoon niet meer mogelijk om dat nog gratis te doen.
                Groeten,

                Polleke

                Comment


                • #9
                  Re: Windows 8.0 updates

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  probleem van het traag downloaden kwam van Norton security suite dat alles extreem traag maakte.
                  Da's ongeveer het eerste dat ik eraf haal bij het in dienst stellen.
                  Het is nogal belachelijk van Microsoft om een update van een gans OS te zitten verpakken als een soort app in de "store".
                  Ik was ook misleid doordat je bij het zogezgd downloaden van de updates geen vordering ziet op het scherm.
                  Het is maar na een paar keer annuleren en herbeginnen dat ik opmerkte dat het aantal nog te downloaden updates verminderd was.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windows 8.0 updates

                    Alles is mooi opgekuist buiten geen stukken pc meer
                    Wil zeggen dat ik hier ook op win 8.1 draai maar met de classic shell

                    Kan altijd naar die tegels gaan en daar op klikken als ik wil maar er staan er tussen die ik nimmer of nooit gebruik, zal wel eens zoeken hoe ik die eraf krijg.

                    Maar mensen met een win 8 zouden deze toch mogen gaan omruilen he voor een win 8.1dat is mijn gedacht.
                    Maar neen het moet geld in het laadje brengen die snotneuzen van microsoft

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windows 8.0 updates

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht

                      Maar mensen met een win 8 zouden deze toch mogen gaan omruilen he voor een win 8.1dat is mijn gedacht.
                      Maar neen het moet geld in het laadje brengen die snotneuzen van microsoft
                      Upgraden naar Win 8.1 is gratis hoor.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windows 8.0 updates

                        Dat wel maar ik persoonlijk hou meer van het dvd tje dan weeral die downloads
                        ben al een keer of 2 per maand en elke maand op de vingers getikt door telenet dat mijn verbruik te hoog is
                        Kan ik er aan doen dat ze de limiet zo laag houden wie komt er in godsnaam toe met 500 gig

                        En daar ik toch om een nieuwe moest maar recht voor die 8.1 gegaan om op deze pc te installeren

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windows 8.0 updates

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                          Kan ik er aan doen dat ze de limiet zo laag houden wie komt er in godsnaam toe met 500 gig
                          Hmmm ... iets verkeerd gedronken?

                          Dag 25 van je aanrekeningsperiode.
                          Huidig verbruik 24,62 GB (Laatste update gebeurde op 21/03/2014 om 16:03).
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Windows 8.0 updates

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                            Kan ik er aan doen dat ze de limiet zo laag houden wie komt er in godsnaam toe met 500 gig
                            500 gig? Wat haal jij in hemelsnaam allemaal binnen....

                            Jan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Windows 8.0 updates

                              Veel blijkbaar...
                              Mijn absolute record was nog altijd een stuk onder de 100 GB...
                              Groeten,

                              Polleke

                              Comment

                              Working...
                              X