Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's kopiëren van Samsung GT-E2370

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's kopiëren van Samsung GT-E2370

    Dag

    Er werd mij gevraagd om enkele foto's van een Samsung gsm type GT-E2370 te kopiëren naar een pc.
    Bluetooth verbinding tussen pc en het toestel werd netjes ophezet, hier geen probleem.
    Alleen is de map "afbeeldingen" leeg?? (Idem met de andere mappen die getoond worden)
    Op het toestel zelf zijn de foto's netjes terug te vinden.
    Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken om toch aan die foto's te geraken?

  • #2
    Re: Foto's kopiëren van Samsung GT-E2370

    Hallo,

    Als niet helpt kan je ze desnoods via de mail op de Samsung versturen naar het mailadres van de bestemmings-PC?

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: Foto's kopiëren van Samsung GT-E2370

      Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
      Hallo,

      Als niet helpt kan je ze desnoods via de mail op de Samsung versturen naar het mailadres van de bestemmings-PC?
      Betreffende persoon heeft geen internet op zijn gsm. Gsm heeft ook geen WiFI.
      Maar iemand wees mij op deze software:

      en daarmee is het gelukt!

      Comment


      • #4
        Re: Foto's kopiëren van Samsung GT-E2370

        Je zal de Samsung software nodig hebben (die "Kies") om die zaken over te zetten. Anders zal het helaas niet werken.
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: Foto's kopiëren van Samsung GT-E2370

          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Je zal de Samsung software nodig hebben (die "Kies") om die zaken over te zetten. Anders zal het helaas niet werken.
          Klopt. 'k Heb die software dan ook - met succes - gebruikt. Zie de link bij mijn antwoord aan JaJa.

          Comment

          Working...
          X