Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive 3310 80Gb

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-drive 3310 80Gb

    Otto,
    Schijnt bij jou 279€ inclusief verzending te kosten op je duitse site, geld ook voor ons?? Wat zitten er als accesoires bij?
    Bedankt.
    Rudy

  • #2
    Kan je hem geen mail sturen, Rudy? Men reageert hier nogal streng op het maken van reclame hoor...
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Rudy
      Otto,
      Schijnt bij jou 279€ inclusief verzending te kosten op je duitse site, geld ook voor ons?? Wat zitten er als accesoires bij?
      Bedankt.
      Rudy
      Ja, die wordt in Duitsland verkocht voor 279,- Euro inclusief btw en levering per Direct Parcel Distribution.

      Omvang van het pakket:

      X-Drive Pro inkl. Li-Io Akku met 80 Gigabyte Hitachi harde schijf
      Handige tas om het in op te bergen
      Stereo-Koptelefoon
      driver-CD
      duitstalige handleiding
      USB 2.0 Kabel
      100 - 240 Volt netdeel (12V, 1,5A)
      Retailverpakking
      Factuur mit ausgewiesener Mwst.
      Verzending per DBD met trackingnummer per email.

      meerprijs voor de caradapter 12,- Euro


      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        toch een intressante reclame

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jochen
          Kan je hem geen mail sturen, Rudy? Men reageert hier nogal streng op het maken van reclame hoor...
          Jochen, Pin is hier gewoon een begrip, wat doe je daar dan mee? Als ik dan zie dat ik hier nog goedkoper een xdrive vind, mag ik daar toch over spreken, niet?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rudy
            Originally posted by Jochen
            Kan je hem geen mail sturen, Rudy? Men reageert hier nogal streng op het maken van reclame hoor...
            Jochen, Pin is hier gewoon een begrip, wat doe je daar dan mee? Als ik dan zie dat ik hier nog goedkoper een xdrive vind, mag ik daar toch over spreken, niet?

            Hee... niet op de pianist schieten. Ik zeg het alleen maar hee.

            Ik weet dat Otto hier al een aantal posts heeft moeten verwijderen, vandaar dat ik het zei. Dit is mi. Otto "uitdagen" om reclame te maken, snappie?

            Om je vergelijking met PIN (of Corné, of Top Foto, of...) te maken; die maakt hier zélf geen reclame, er wordt alleen in 3e persoon over gesproken en ik vermoed dat de crew/mods daar minder troubles mee hebben...
            http://www.theafricabug.com

            Comment


            • #7
              J,
              hoe moet ik er anders ene voorniet krijgen?

              Comment


              • #8
                Ik vind het een hele knappe prestatie als een handelaar hier op het forum op 20 minuten tijd een aan hem gestelde vraag kan beantwoorden mét de hele uitleg en foto erbij !
                Wordt er misschien een sms-je gestuurd naar de betrokkene wanneer er zo'n vraag gesteld wordt ?
                Mark (300D)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rudy
                  J,
                  hoe moet ik er anders ene voorniet krijgen?
                  Gij snoeper!

                  Maar ge ziet; de reacties die ik verwachte komen al. En misschien niet helemaal onterecht, toch?
                  http://www.theafricabug.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cyrox
                    Wordt er misschien een sms-je gestuurd naar de betrokkene wanneer er zo'n vraag gesteld wordt ?
                    Je zou bijna vermoeden dat het op voorhand is afgesproken.

                    p

                    Comment


                    • #11
                      Moet kunnen wat leveranciers tegen elkander opzetten, kwestie van de prijs laag te houden....

                      Maar goedkoper dan pin kan niet..... 't is geen kwestie van reklame te maken.
                      Maar had bij pin een xdrive pro besteld, zonder hd en zonder extra batterij... 'k heb hem gisteren ontvangen, met een hd van 20 gig en een extra batterij... engelse handleiding, caradapter, koptelefoon en gans de micmac.... en dat voor 80 euro na Ik denk dat dit onverslaanbaar is.....

                      Wie gaat onder deze prijs....

                      Pin rulez
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • #12
                        Joris,

                        ik ga de mijne morgen ophalen bij DHL
                        hopelijk zit er hd in dan
                        Met vriendelijke groeten,
                        Ronald
                        www.konings.biz

                        Comment


                        • #13
                          Ja maar dit is niet het zelfde hé je moet de zelfde matrialen vergelijken en dan de prijs hoor. Dat van pin is speelgoed vergelijkend met die van otto
                          Originally posted by jdm
                          Moet kunnen wat leveranciers tegen elkander opzetten, kwestie van de prijs laag te houden....

                          Maar goedkoper dan pin kan niet..... 't is geen kwestie van reklame te maken.
                          Maar had bij pin een xdrive pro besteld, zonder hd en zonder extra batterij... 'k heb hem gisteren ontvangen, met een hd van 20 gig en een extra batterij... engelse handleiding, caradapter, koptelefoon en gans de micmac.... en dat voor 80 euro na Ik denk dat dit onverslaanbaar is.....

                          Wie gaat onder deze prijs....

                          Pin rulez
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Rudy
                            op je duitse site
                            Waar vind ik die Duitse site?
                            Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

                            Comment


                            • #15
                              Deze zeker http://www.sdcard.be/Deutch/Begin.htm
                              Originally posted by StevenVW
                              Originally posted by Rudy
                              op je duitse site
                              Waar vind ik die Duitse site?
                              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                              Comment

                              Working...
                              X