Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A'pen centraal 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A'pen centraal 2








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: A'pen centraal 2

    Knap symmetrisch, me like. Alleen wat jammer van de onscherpte in de 'laagste' gedeelten van de foto, vooral de kolommen in de hoeken dan.

    Comment


    • #3
      Re: A'pen centraal 2

      Even je exif bekeken omdat ik nog niet eerder zoveel in beeld heb gezien. Reden ontdekt: 8mm.
      Toch werk aan gehad om alles recht te krijgen op 8mm, of niet? Denk dat ik eens bij jou in de leer moet.
      Symmetrie is subliem en onscherpte is daarbij niet storend voor mij.
      Eventueel wel de lensflare onderaan in 't midden wegwerken.
      Voor mij een echte TOPPER hoor

      PS: kijk eens naar het bovenste randje op zwarte achtergrond

      Comment


      • #4
        Re: A'pen centraal 2

        Echt knap hoe perfect symmetrisch hij is. Ik passeer er binnenkort waarschijnlijk ook wel als ik eens foto's in de zoo ga nemen, het kriebelt ook eens een poging te doen ;-)
        Heel mooi beeld, waarschijnlijk lopen er 100en mensen per dag onderdoor die nog nooit op deze manier ernaar gekeken hebben :-)

        Comment


        • #5
          Re: A'pen centraal 2

          Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
          Even je exif bekeken omdat ik nog niet eerder zoveel in beeld heb gezien. Reden ontdekt: 8mm.
          Toch werk aan gehad om alles recht te krijgen op 8mm, of niet? Denk dat ik eens bij jou in de leer moet.
          Symmetrie is subliem en onscherpte is daarbij niet storend voor mij.
          Eventueel wel de lensflare onderaan in 't midden wegwerken.
          Voor mij een echte TOPPER hoor

          PS: kijk eens naar het bovenste randje op zwarte achtergrond
          Dank u voor de bloemen. Randje
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: A'pen centraal 2

            Knap gebracht door de " meester van de symmetrie"
            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

            Comment


            • #7
              Re: A'pen centraal 2

              Bedankt aan de schrijvers.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment

              Working...
              X