Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paribas gaat gegevens verkopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paribas gaat gegevens verkopen

    BNP-Paribas-wil-uw-gegevens-verkopen
    en iets verder staat ( in de echte gazet : niet die online ) en als je dat niet wil, moet je je rekening maar opzeggen.
    Wel dat heb ik prompt gedaan, deze week is alles in orde en zit ik ergens anders.
    Dat ze in frankrijk doen wat ze willen maar :
    met alle fransen, maar niet met dezen belg.
    Goodbey Paribas.

  • #2
    Re: paribas gaat gegevens verkopen

    Nooit een rekening gehad daar.
    Wat ik me wel afvraag is het volgende: Als BNP nu zegt dat ze dat gaan doen, wil dat zeggen dat ze dat wettelijk gezien mogen. Hoeveel andere banken zouden dat nu al doen zonder dat we het weten? En hoe lang moeten we de grabbelton die onze privacy is nog openhouden voor de reclamejongens, grote firma's en overheden?
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

    Comment


    • #3
      Re: paribas gaat gegevens verkopen

      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      iets verder staat ( in de echte gazet : niet die online ) en als je dat niet wil, moet je je rekening maar opzeggen.
      Wel dat heb ik prompt gedaan, deze week is alles in orde en zit ik ergens anders.
      Ik zit zelf bij KBC, en zodra ik weet dat ze dit daar ook doen of zouden doen, ben ik weg. Als er iets is waar ik op sta is het mijn privacy.

      Comment


      • #4
        Re: paribas gaat gegevens verkopen

        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        BNP-Paribas-wil-uw-gegevens-verkopen
        en iets verder staat ( in de echte gazet : niet die online ) en als je dat niet wil, moet je je rekening maar opzeggen.
        Wel dat heb ik prompt gedaan, deze week is alles in orde en zit ik ergens anders.
        Goodbye Paribas.
        In feite kan je ze geen ongelijk geven: als je vrijwel zonder klantenverlies (jij bent een hele grote uitzondering hoor) je vanalles en nog wat kan veroorloven, waarom zou je als bedrijf die inkomsten laten liggen ?
        Ik heb in 1991 (dus bijna 25 jaar geleden) de toenmalige ASLK gelaten voor wat het was, toen ze met de stupide "tarieven" afkwamen. Heeft me al een paar duizend euro opgebracht.
        Ik hoor mijn toenmalige collega's nog zeggen: dat "appelke", is dat wel te vertrouwen, gaan die niet failliet gaan ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: paribas gaat gegevens verkopen

          Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
          Ik zit zelf bij KBC, en zodra ik weet dat ze dit daar ook doen of zouden doen, ben ik weg. Als er iets is waar ik op sta is het mijn privacy.
          't Is dubbel he.
          EN de privacy en wellicht extra geld verdienen op ons kosten.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: paribas gaat gegevens verkopen

            De vraag is; zijn er nog wel banken te betrouwen ?
            Hoe langer hoe meer begin ik daar ernstig aan te twijfelen.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: paribas gaat gegevens verkopen

              Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: paribas gaat gegevens verkopen

                Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                De vraag is; zijn er nog wel banken te betrouwen ?
                Hoe langer hoe meer begin ik daar ernstig aan te twijfelen.

                Twijfelen?

                Een bank is geen liefdadigheidsinstelling. Hun doel is zoveel mogelijk geld vergaren, door klanten kosten aan te rekenen, door risicovolle beleggingen te doen met jouw geld, door je leningen met veel intresten aan te smeren, etc...
                Het is maar aan de klant om daar voor in te tekenen, niemand is verplicht om voor bank x te kiezen.

                Het probleem lost zich trouwens niet op door te wisselen van bank, want als die bank jou de week nadien ook te grazen neemt, ga je dan weer van bank veranderen?
                Tegen volgend jaar doet wellicht élke bank het.

                Wat men moet doen bij de keuze van een bank is kijken waar je het meest profijt uit haalt, wat men aanbiedt qua beleggingsmogelijkheden, rentevoeten, ...
                Jij geeft je geld blindelings mee, en je wéét toch dat ze vanalle malafide dingen doen achter de schermen met jouw geld.

                Net zoals het bull**** is zoals de overheid zei dat rekeningen gewaarborgd zijn tot 100 000 euro. Neen, de banken noch de overheid hebben dat geld, dat staat ergens belegd waar het niet moet.

                Comment


                • #9
                  Re: paribas gaat gegevens verkopen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  De vraag is; zijn er nog wel banken te betrouwen ?
                  Hoe langer hoe meer begin ik daar ernstig aan te twijfelen.
                  Je hebt goktenten en je hebt hier en daar nog banken.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: paribas gaat gegevens verkopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Je hebt goktenten en je hebt hier en daar nog banken.
                    Yep, ik heb Argenta al vergeleken met KBC.
                    Veel minder kosten.
                    Ik zit hier wel met een groepsverzekering (brand ed.) voor het gebouw
                    waarin ik eigenaar ben.
                    Hoe dat moet weet ik (nog) niet.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: paribas gaat gegevens verkopen

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Yep, ik heb Argenta al vergeleken met KBC.
                      Veel minder kosten.
                      Ik zit hier wel met een groepsverzekering (brand ed.) voor het gebouw
                      waarin ik eigenaar ben.
                      Hoe dat moet weet ik (nog) niet.
                      Als je online bankiert is Keytrade nog beter. Daar KRIJG je 5 cent per verrichting.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: paribas gaat gegevens verkopen

                        Inderdaad, zeer tevreden over Keytrade, zeker om beleggingen in fondsen en aandelen te doen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: paribas gaat gegevens verkopen

                          Als ze de zichtrekeningen nu ook gratis maken (omdat ze toch andere inkomsten hebben) , wil ik er nog eens over nadenken ( nadenken hé , niet doen).
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #14
                            Re: paribas gaat gegevens verkopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Yep, ik heb Argenta al vergeleken met KBC.
                            Veel minder kosten.
                            Ik zit hier wel met een groepsverzekering (brand ed.) voor het gebouw
                            waarin ik eigenaar ben.
                            Hoe dat moet weet ik (nog) niet.
                            Argenta heeft ook al afgedaan bij mij.
                            Als het er op aan komt, nul service.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • #15
                              Re: paribas gaat gegevens verkopen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Argenta heeft ook al afgedaan bij mij.
                              Als het er op aan komt, nul service.
                              Argenta zijn meer "zelfstandige kantoren" ( denk ik toch ) , enfin, ik mag zeker niet klagen over mijn ( nieuwe ) bank , als ik de vergelijking moet maken tussen die op mijn vroegere bank zat en die op mijn huidige zit , dan al zeker geen klagen meer over dat, de rest : banken zijn allemaal hetzelfde, ik ga gisteren iets betalen ( overschrijven ) en op een ander kantoor, en..... dik tegen hun goesting, en die zei dat ook, dat ze dat normaal niet doen, want ik ben bij hun gene klant, ze zou het 1 keer doen, en als ik dat nog wilde , dan moest ik overstappen, amaai den eerste keer dat ik op nen andere argenta kom, valt me dat al dik tegen.
                              Maar het kantoor hier, ik had enkele vragen.. en ze voeld dat het wat langer ging duren, wel die vroeg direct, kunnen we daar dezen avond eens niet over op ons gemak praten, en die schreef direct een uur op i n haren agenda, en ik en mijn vrouw hebben daar zeker een uur gezeten, en dat heeft haar niks opgebracht, dus ikke over het kantoor hier : dik content.

                              Comment

                              Working...
                              X