Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

witte gordijnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • witte gordijnen


  • #2
    Re: witte gordijnen

    Het wit goed onderscheiden van het geheel wat prettig kijkt. Blijkbaar niet zoveel liefhebbers hiervoor Gil Ja nu reageer ik ook niet zo vaak op jouw foto's, maar bekijk ze wel Soms is alles ook al geschreven en vaak in positieve zin en daarmee ben ik het dan doorgaans ook eens Een reactieke meer of minder maakt dan weer niet uit Wel veel waardering voor het werk

    Comment


    • #3
      Re: witte gordijnen

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Het wit goed onderscheiden van het geheel wat prettig kijkt. Blijkbaar niet zoveel liefhebbers hiervoor Gil Ja nu reageer ik ook niet zo vaak op jouw foto's, maar bekijk ze wel Soms is alles ook al geschreven en vaak in positieve zin en daarmee ben ik het dan doorgaans ook eens Een reactieke meer of minder maakt dan weer niet uit Wel veel waardering voor het werk
      Dat was ook de reden waarom ik deze foto maakte.... Het mooie contrast tussen het wit en het fel rood in verschillende tinten...
      Bedankt voor je commentaar. Is zeer gewaardeerd.
      Groet.
      Gil

      Comment


      • #4
        Re: witte gordijnen

        Het heeft zeker iets speciaals maar ik ben van deze niet echt fan ...wat ik heel dikwijls wel van jou werk ben Gil
        Dit is nogal druk vind ik .
        Groetjes
        Luc
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

        Comment

        Working...
        X