Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K-5 Body en batterijgrip D-BG4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] Pentax K-5 Body en batterijgrip D-BG4

    Hallo allemaal,

    Het is weer zover: ik heb m'n volgende camera (Pentax K-3) aangeschaft en neem afscheid van de vorige (Pentax K-5).

    Mijn Pentax K-5 (serienummer: 3935566) heeft me gedurende 3 jaar uitstekende diensten bewezen. Er staan een 16.000 kliks op, da's nog een eind van de gegarandeerde 100.000. Aan mijn tempo kan je er dus nog een dikke 15 jaar mee fotograferen!

    Zeggen dat de body er nog als nieuw uitziet zou overdreven zijn, maar hij is nog in uitstekende toestand. De aan-uit-knop loopt iets stroever dan ooit het geval was, en de bedrukking van de OK-knop is wat vervaagd. Daarnaast zit de rubberen bekleding aan het voorste instelwieltje wat los. Niets dat de werking van de camera op enige manier in het gedrang brengt, noch de spatwaterdichtheid zou compromitteren (recent nog uitgebreid getest!).

    Naast de K-5, verkoop ik ook de bijhorende batterijgrip D-BG4 (voor extra standaardbatterij of 6 AA's), want deze past niet op de K-3. Deze is volledig in uitstekende staat. Ondanks het feit dat de grip intussen al 4,5 jaar oud is (ik kocht hem voor m'n K-7), gebruikte ik deze veel minder dat de camera's zelf. Met name enkel als ik groot glas op de camera had zitten, dan is de grip onontbeerlijk om een gebalanceerde ligging in de hand te hebben.

    Bij zowel camera als grip zitten nog alle originele standaard-accessoires. Voor wat het waard is lever ik ze in de originele K-5 verpakking.

    Initiële vraagprijs: 450 EUR voor body en grip.
    Opgelet: deze aanbieding omvat geen objectief!!

    Ik kijk uit naar kandidaatkopers!!

    Wim

    UPDATE: de grip is intussen apart verkocht.
    Rest dus de body. Voor 350 EUR is deze uitstekende camera de jouwe!!
    Last edited by ishpuini; 1 april 2014, 15:47.
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

  • #2
    Re: Pentax K-5 Body en batterijgrip D-BG4

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X