Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.google.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.google.be

    Zijn er hier nog die Chrome gebruiken en zien dat het www.google.be scherm grotere lettertypes heeft gekregen? En ik bedoel echt wel: grote lettertypes :O

    Elke andere pagina heeft zijn normale font, enkel de google.be en zijn zoekresultaten. Heel bizar.

  • #2
    Re: www.google.be

    Hier in elk geval niks abnormaal.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: www.google.be

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Zijn er hier nog die Chrome gebruiken en zien dat het www.google.be scherm grotere lettertypes heeft gekregen? En ik bedoel echt wel: grote lettertypes :O

      Elke andere pagina heeft zijn normale font, enkel de google.be en zijn zoekresultaten. Heel bizar.
      Heeft dat misschien iets met Apple te maken? Als ik bvb. een Word of Excel document dat ik in mijn MacBookPro gebruikt heb, op mij PC open krijg ik daar ook koeien van letters. Een Word blad staat daar dan nl. op 150%
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: www.google.be

        Hier geen Apple gebruiker en het probleem is echt alleen op de site van Google icm Chrome. Ik heb al bevestiging gevonden dat Google hun font hebben aangepast sinds enkele dagen (in alle stilte) maar niet dat het nu ook in koeien van letters staat.

        Comment


        • #5
          Re: www.google.be

          Hier hetzelfde. Ik heb al zitten zoeken maar nog geen oplossing gevonden.

          Het is enkel de "titel" of beschrijving maar ik vind het persoonlijk ook storend.


          Steven
          1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

          Comment


          • #6
            Re: www.google.be

            Hier is het probleem opgehouden te bestaan. Lijkt vanzelf verdwenen te zijn

            Comment


            • #7
              Re: www.google.be

              A day after Google said the new look was still an experiment, it has decided that the experiment was good enough to make for an official change. Now


              Jan

              Comment

              Working...
              X