Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorschot betalen trekking Everest Base Camp via Paypall .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorschot betalen trekking Everest Base Camp via Paypall .

    Ik heb een trekking geboekt in Kathmandu nl. de Everest Base Camp via Cho La Pass in oktober . Nu vraagt het trekking agentschap Outdoor Himalayan Treks om een voorschot van een 20 % te betalen in dollars via Paypall . Hoe gaat dit nu in zijn werk ? De euro staat momenteel zeer sterk tegen over de dollar dus misschien het ideale moment om nu dit voorschot te betalen .

  • #2
    Re: Voorschot betalen trekking Everest Base Camp via Paypall .

    Da's meestal de bedoeling van een voorschot : dat je het vooraf betaalt

    Paypal account openen, kredietkaart- en persoonlijke gegevens eenmalig op te geven.
    Neem een sterk paswoord en een mail adres dat je dagelijks en intensief gebruikt.

    Agentschap moet jou een verzoek tot betaling via PayPal sturen, vanaf daar is het point-and-click.

    T.

    Comment


    • #3
      Re: Voorschot betalen trekking Everest Base Camp via Paypall .

      Als je dat dan koppelt aan een BEO VISA kredietkaart kun je nog 3% recupereren (tot max. 100 euro).
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Voorschot betalen trekking Everest Base Camp via Paypall .

        Zou het kunnen dat ik een € 75 kosten moet betalen op een som van € 1500 met PayPal ?
        Ik ben in de namiddag bij Argenta geweest en daar is die overschrijving van € 1500 gratis naar Kathmandu Nepal .

        Comment


        • #5
          Re: Voorschot betalen trekking Everest Base Camp via Paypall .

          Normaal zijn de paypal kosten toch voor de verkoper ? Ik weet iag van niet beter.

          Comment


          • #6
            Re: Voorschot betalen trekking Everest Base Camp via Paypall .

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Normaal zijn de paypal kosten toch voor de verkoper ? Ik weet iag van niet beter.
            Volgens mij kunnen de kosten ook aan de koper opgelegd worden, of je kan ook beslissen om de kosten te delen.
            Ik gebruik PP haast alleen op Ebay. De koper zou hier steeds goed gedekt zijn, doch ik heb nog nooit problemen gehad en dus nog nooit van deze dienst moeten gebruik maken.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment

            Working...
            X