Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zichtbaar plaatsen met PSP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zichtbaar plaatsen met PSP

    hallo allen,

    graag jullie hulp!!!

    Even een vraag over Paintshop ProX6 : bestaat er een mogelijkheid om een nieuwe laag te maken die alle gegevens van de daar onderliggende zichtbare lagen en de bewerkingen die daarop zijn uitgevoerd? Alles in een laag op boven de bestaande stapel lagen, bijvoorbeeld om te verscherpen als laatste bewerking

    Bij Photoshop noemen ze dat zichtbaar plaatsen, als ik mij niet vergis. Wel zeker is dat de shortcut bij Photoshop de volgende is is: shift + ctrl +alt + e .

    Dit werkt ook bij Photoshop Elements , zonder dat er een knop voor bestaat in "lagen" voor maar de shortcut werkt er wel. Het zichtbaar plaatsen is niet gelijk aan één laag maken of verenigen zichtbaar maken (shift + ctrl +e), waar ik weinig aan heb.

    Bestaat dat zichtbaar plaatsen in PSP X6, ik heb het nog niet gevonden?

    groeten

    Ornament
    professionele avondcursus beeldhouwen, steenhouwen, houtsnijden voor volwassenen aan de Koninklijke Academie voor Schone Kunsten Antwerpen DKO
    Last edited by ornament; 13 maart 2014, 11:26.

  • #2
    Re: zichtbaar plaatsen met PSP

    Oorspronkelijk geplaatst door ornament Bekijk bericht
    hallo allen,

    graag jullie hulp!!!

    Even een vraag over Paintshop ProX6 : bestaat er een mogelijkheid om een nieuwe laag te maken die alle gegevens van de daar onderliggende zichtbare lagen en de bewerkingen die daarop zijn uitgevoerd? Alles in een laag op boven de bestaande stapel lagen, bijvoorbeeld om te verscherpen als laatste bewerking

    Bij Photoshop noemen ze dat zichtbaar plaatsen, als ik mij niet vergis. Wel zeker is dat de shortcut bij Photoshop de volgende is is: shift + ctrl +alt + e .

    Dit werkt ook bij Photoshop Elements , zonder dat er een knop voor bestaat in "lagen" voor maar de shortcut werkt er wel. Het zichtbaar plaatsen is niet gelijk aan één laag maken of verenigen zichtbaar maken (shift + ctrl +e), waar ik weinig aan heb.

    Bestaat dat zichtbaar plaatsen in PSP X6, ik heb het nog niet gevonden?

    groeten

    Ornament
    http://www.beeldhouwen.net
    Voor zover ik me herinner uit mijn PSP dagen bestond dit niet. Ik deed het dan via een omwegje: merge all layers, bewaren onder een andere naam, copy, en in het originele document: paste as new layer.

    Comment


    • #3
      Re: zichtbaar plaatsen met PSP

      dank je voor je reactie, GameBe

      met welke versie van PSP werkte je voor je het verliet?

      groeten,
      Ornament
      http://www.houtsnijden.eu

      Comment


      • #4
        Re: zichtbaar plaatsen met PSP

        als ik me dat allemaal goed herinner was dat PSP X2, en dan de overstap gemaakt naar photoshop CS4


        Oorspronkelijk geplaatst door ornament Bekijk bericht
        dank je voor je reactie, GameBe

        met welke versie van PSP werkte je voor je het verliet?

        groeten,
        Ornament
        http://www.houtsnijden.eu

        Comment


        • #5
          Re: zichtbaar plaatsen met PSP

          dank je voor je antwoord, GameBe en voor de tip over de omweg waarmee men er ook geraakt. ,

          Kan iemand vertellen of de knop er aan latere PSP uitvoeringen is toegevoegd? Of er nog andere oplossingen zijn?

          groeten
          ornament
          http://www.beeldhouwen.net

          Comment


          • #6
            Re: zichtbaar plaatsen met PSP

            Is er nu niemand ,van de vele fotografen hier die met PSP X6 werken, die kan zeggen of er een knop "zichtbaar plaatsen" bestaat in dat programma?

            groeten ,
            Ornament
            Last edited by ornament; 16 maart 2014, 11:38.

            Comment


            • #7
              Re: zichtbaar plaatsen met PSP

              ik werk zelf niet met PSP
              maar voor zichtbaar plaatsen is een script voor PSP

              Comment


              • #8
                Re: zichtbaar plaatsen met PSP

                dank je ddavid

                ik begrijp jammer genoeg niets over scripts en hoe je ermee werkt.

                groeten
                Ornament

                Comment

                Working...
                X