Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1Ds Mark II body (full frame) - 7 500 kliks - GERESERVEERD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 1Ds Mark II body (full frame) - 7 500 kliks - GERESERVEERD

    GERESERVEERD


    Hèt onverslijtbare full frame werkpaard der fotografen! Niet zo recent meer maar blijft met zijn 16 MP, dual card slot, superieure FF-sensor, 45 AF-punten, bijzonder snelle AF, ingebouwde batterijgrip, schitterende optische zoeker ... een zware uitdager voor het nieuwste FF-geweld. Toestel kan tegen een flinke stoot: gooi het op de kasseien, en de kasseien zullen kapot zijn (but please don't try this at home ). Een regenvlaag of lading hagel kan hem niet deren. Het prijskaartje van dit toestel was ook navenant: een 8 000 dollar.
    Ik heb dit toestel recent overgenomen van een productfotograaf om de mogelijkheden van full frame te proberen; toestel is enkel binnen gebruikt. Totaal aantal kliks: nauwelijks 7 500 (terwijl het gemaakt is voor 250 000 - 300 000) dus het kan nog vele jaren mee. Maar voor mij is het als "huis, tuin en keukenfotograaf" wat "overkill" al was ik overdonderd door de mogelijkheden en kwaliteit van dit toestel. Een "gewone" full frame is meer dan voldoende, en met al redelijk wat Sony/Minolta materiaal in huis, hoop ik een tweedehands A900/A99 te kunnen vinden.
    Deze 1Ds Mark II Is in perfecte staat, geen krasje of schrammetje te bespeuren!
    Wordt geleverd met dop, neckstrap, originele handleiding, batterij (goed voor honderden shots), lader ...
    Niet geschikt voor beginnende fotografen; hier heb je toch wat kennis voor nodig!!

    Foto's op aanvraag, geef dan even je e-mail op.
    Bieden naar waarde ...
    Versturen via Kiala behoort tot de mogelijkheden.
    Last edited by SergeV; 18 maart 2014, 08:01.
Working...
X