Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

seducing the gardener

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • seducing the gardener


  • #2
    Re: seducing the gardener

    Geen comment ? Mooie met goed gekozen tittel

    Comment


    • #3
      Re: seducing the gardener

      1 woord WOW

      Comment


      • #4
        Re: seducing the gardener

        leuk maar:
        jammer dat ze tegen het raam aan staat.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: seducing the gardener

          Vage vlek in de rug blijkt na goed kijken een weerspiegeling van de fotograaf te zijn. Ofwel doe je dit volgens mij bedoeld en duidelijker, ofwel voorkom je dit door iets naar rechts op te schuiven zodat de weerspiegeling achter de stijl verdwijnt.
          Of zie ik dat verkeerd?
          Wel bij zeggen dat dit een reeks is waar ik niet kan aan tippen. Natuurlijk gemakkelijk om vanaf de zijlijn en achteraf commentaar te geven. Misschien ook de reden waarom ik zo weinig zelf post, ik zie wel overal iets wat beter kan,ook in mijn eigen foto's. Er zijn kunstenaars en er zijn kunstcritici, misschien moet ik mij bij de tweede soort indelen. Hoewel ik voor altijd jaloers zal blijven op de eerste.

          Comment


          • #6
            Re: seducing the gardener

            Oorspronkelijk geplaatst door Pvanas Bekijk bericht
            Vage vlek in de rug blijkt na goed kijken een weerspiegeling van de fotograaf te zijn. Ofwel doe je dit volgens mij bedoeld en duidelijker, ofwel voorkom je dit door iets naar rechts op te schuiven zodat de weerspiegeling achter de stijl verdwijnt.
            Of zie ik dat verkeerd?
            Wel bij zeggen dat dit een reeks is waar ik niet kan aan tippen. Natuurlijk gemakkelijk om vanaf de zijlijn en achteraf commentaar te geven. Misschien ook de reden waarom ik zo weinig zelf post, ik zie wel overal iets wat beter kan,ook in mijn eigen foto's. Er zijn kunstenaars en er zijn kunstcritici, misschien moet ik mij bij de tweede soort indelen. Hoewel ik voor altijd jaloers zal blijven op de eerste.
            Eigenlijk is het de tuinman die kiekjes maakt..
            Had dit ook gezien, en was al op dit commentaar aan het wachten, beetje te lui geweest om het weg te shoppen.. maar is een terechte opmerking.
            Trouwens goed dat je zelf fouten ziet aan je foto's, 'k ken dat gevoel
            en aangezien de reeks in de smaak valt, heb ik er nog maar eentje gepost, hoor het wel als het vervelend wordt.

            Comment


            • #7
              Re: seducing the gardener

              vind het een mooie reeks greyhorse. en qua vervelend worden zit het wel goed.
              het zal wss aan mij liggen, maar bij sommige van je foto's ...ook bij deze, heb ik een 'dirty old man' gevoel. lol
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: seducing the gardener

                Scherpte ligt hier mooi op de juiste plaats... Knap sensueel beeld Kan mij er alles bij voorstellen.. Ik bel aan en madam komt zo de deur open doen. Heb ik nu ook al stoute gedachten ? Het is een teken dat de foto geslaagd is, denk ik

                Comment


                • #9
                  Re: seducing the gardener

                  Poep dame tegen raam geplakt is idd minder geslaagd


                  Sent from my iPad using Tapatalk
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: seducing the gardener

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Poep dame tegen raam geplakt is idd minder geslaagd
                    yep..das echt jammer.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: seducing the gardener

                      [QUOTE=pete;4093672]Poep dame tegen raam geplakt is idd minder geslaagd

                      Ik vind dit eerder een meerwaarde. Beeld oogt nu heel realistisch en t' is nu eenmaal een natuurlijk verschijnsel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: seducing the gardener

                        de weerspiegeling van de fotograaf stoort me danig in de anders mooie opbouw jammer
                        Flickr één
                        Flickr two

                        Comment


                        • #13
                          Re: seducing the gardener

                          Ik heb begrip voor de 'kritische kijker' en de meerwaarde dat diens commentaar kan geven aan de auteur.
                          Maar als 'leek' in deze tak van fotografie ga ik niet pixelpeepen en dan valt die weerspiegeling zeker niet direct storend op.

                          Wat rest er dan: een knap en vrij ongedwongen resultaat
                          (Als je daar zelf zou staan zou je ook met je 'poep' tegen het raam leunen hoor )

                          Grtz,
                          Kurt

                          Comment


                          • #14
                            Re: seducing the gardener

                            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                            vind het een mooie reeks greyhorse. en qua vervelend worden zit het wel goed.
                            het zal wss aan mij liggen, maar bij sommige van je foto's ...ook bij deze, heb ik een 'dirty old man' gevoel. lol
                            Snap niet zo goed wat je bedoeld met "dirty old man"... er zit idd wel wat naakt in sommige van mijn foto's,
                            maar ik probeer dit altijd stijlvol weer te geven.. denk dat je eerder bij modellennet enzo moet gaan kijken
                            voor dirty old man pictures..

                            Comment


                            • #15
                              Re: seducing the gardener

                              Deze vind ik dan weer heel mooi, zelfs met bil tegen het raam. Mooie kleuren en compo
                              www.minnev.be
                              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                              Comment

                              Working...
                              X