Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

    Als ik de groepsindelingen bij de SD zet, dan loop ik het risico dat men het niet altijd tijdig opmerkt/ziet.
    Mocht dit niet kunnen dan mag een moderator mij hiervan op de hoogte brengen, waarvoor dank

    Uiteindelijk gaat het erom dat we van elkaar leren.
    Waarschijnlijk zitten we in elkaars buurt, maar kunnen we gemakkelijker per groepje afspraken maken dan dat we met een groep van 32 dit moeten doen. De kans dat we dan iemand uit het oog verliezen is dan gering

    Voor alle info verder: Kijk even naar dit topic http://forum.belgiumdigital.com/f22/...-a-480876.html en de foto-opdrachten hier

    Op dit moment zijn er dus 31 fotografen aangemeld, waaronder twee onder voorbehoud. Als het maximum van 32 fotografen is bereikt, sluiten we dit af. Dan hebben we 8 groepjes van vier fotografen. Dit lijkt me heel overzichtelijk voor de groepsleiders die e.e.a. kunnen/willen bijsturen.

    Organisator: MGfoto

    GROEP 1
    Eddy007
    MarcelRaspoet
    HEYLO
    Eric Vannerom

    GROEP 2
    TOSCANO
    Gast(TOSCANO)
    pjerreke
    Leen Lauriks

    GROEP 3
    Wim.Vanmaele(OV)
    Rx-ke
    Kadoeter
    ThaBu

    GROEP 4
    Spanjaart
    Droopie007
    Kerpen
    Rufus1964

    GROEP 5
    Pbj
    Canonex
    blackje
    Titto

    GROEP 6
    hypnomedi
    photodante
    Foto Véro
    Gast Foto Véro

    GROEP 7
    ReneRaw
    Queenbee
    Cmanleader
    Vanalleswa

    OV= Onder Voorbehoud
    Last edited by Guest4; 4 april 2014, 13:02.

  • #2
    Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

    't Ziet er goed uit Mark, maar ben je RX-KE (den Hugo ) niet vergeten ?
    Mvg, Marc
    Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
    http://fotos.mdlfoto.be/

    Comment


    • #3
      Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

      Oorspronkelijk geplaatst door vanalleswa Bekijk bericht
      't Ziet er goed uit Mark, maar ben je RX-KE (den Hugo ) niet vergeten ?
      oeps... Goed gezien Marc Sorry HUGO, maar je staat er al weer tussen hoor Hoop maar dat ik iedereen heb nu Bedankt voor de attente opmerking Marc

      Het is nog niet zeker of Wim.vanmaele komt, dus als hij niet komt verschuift onzen Hugo naar onze groep Marc
      Last edited by Guest4; 12 maart 2014, 17:57.

      Comment


      • #4
        Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

        Zo,ik had dit niet gemerkt……….zonder het te weten ben ik dus terug onder de mensen
        MVG. Hugo

        Comment


        • #5
          Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

          Jules,
          Mijn deelname hangt in feite gewoon af van de weersomstandigheden. Indien het regent zie ik me niet echt een avondshoot in Antwerpen te maken, maar echt uitsluitsel kan ik helaas pas die week geven ...
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            Jules,
            Mijn deelname hangt in feite gewoon af van de weersomstandigheden. Indien het regent zie ik me niet echt een avondshoot in Antwerpen te maken, maar echt uitsluitsel kan ik helaas pas die week geven ...
            Dat is duidelijk heer Verne Hopelijk dus heel mooi weer die dag

            Comment


            • #7
              Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

              Zoals het er nu naar uitziet en indien iedereen kan, zijn we met 30 fotografen van Belgium Digital op 4 april te Antwerpen.
              In dit topic staat dus alle info voor deze avond. Nu maar hopen dat we een schitterend blauw uurtje krijgen...

              Als mijn revalidatie na mijn operatie in mei 2014 voorspoedig verloopt en ik kan dan in augustus/september(heidebloei) toch een Veluwe natuur SD organiseren zal ik ook proberen om een 2e SD in Antwerpen te organiseren begin september. Maar ik hou jullie wel op de hoogte.
              Last edited by Guest4; 25 maart 2014, 13:46.

              Comment


              • #8
                Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

                Als er eventueel opmerkingen zijn over de groepsindelingen, of u wil bij specifiek bij iemand ingedeeld worden, laat het dan even weten

                Comment


                • #9
                  Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

                  Alle foto-opdrachten zijn verstuurd naar alle deelnemers. Jullie kunnen je dan rustig voorbereiden en wat opsporingswerk verrichten.
                  Alle groepen hebben verschillende opdrachten, dus afkijken of spieken bij elkaar is niet mogelijk

                  Tot vrijdag 4 april, en laten we hopen dat er geen regen over Antwerpen komt..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

                    Beste Guy,

                    Tot mijn overgrote spijt moet ik deze avond verstek laten gaan wegens ziekte. We hadden er zo naar uitgekeken, maar helaas.
                    Mijn verontschuldigingen dat ik je planning in de war stuur. Mijn gast (mijn vrouw) gaat ook niet mee, ze zal me deze avond verzorgen . Pierre is verwittigd doordat we zijn telefoonnummer hadden, Leen nog niet.
                    We kijken al uit naar een volgende SD.
                    Groeten,
                    Johan
                    website: http://johanluyten.500px.com
                    "I always thought good photos were like good jokes. If you have to explain it, it just isn't that good"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

                      Goeiedag.

                      Ik zal er vanavond bij zijn, zit momenteel in Kortemark, maar ben goed vooruit op mijn werkschema, behoudens grote tegenslag op de weg, ben ik dus present. Ik tracht om 18 uur 30 ter plaatse te zijn. Vertrek om 18 uur in Willebroek.

                      Ik breng ook mijn flash mee natuurlijk, ik merk dat ik met andere Nikon mensen in de groep zit, kunnen we misschien de flashen gelijk gebruiken. Ik experimenteer sinds kort met strobisme en het CLS Nikon systeem.

                      Tot straks, hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind.

                      M V G.

                      Eugène
                      BD1766BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voorlopige indeling groepen SD Antwerpen 4 april 2014

                        Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
                        Goeiedag.

                        Ik zal er vanavond bij zijn, zit momenteel in Kortemark, maar ben goed vooruit op mijn werkschema, behoudens grote tegenslag op de weg, ben ik dus present. Ik tracht om 18 uur 30 ter plaatse te zijn. Vertrek om 18 uur in Willebroek.

                        Ik breng ook mijn flash mee natuurlijk, ik merk dat ik met andere Nikon mensen in de groep zit, kunnen we misschien de flashen gelijk gebruiken. Ik experimenteer sinds kort met strobisme en het CLS Nikon systeem.

                        Tot straks, hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind.

                        M V G.

                        Eugène
                        Tot straks Eugene en we vertrekken pas om 19 uur door de tunnel hoor Voorzichtig hoor op de weg

                        Comment

                        Working...
                        X