Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

West Highland Way

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • West Highland Way

    Hallo

    Zijn er hier mensen die al eens de West Highland Way hebben gedaan?
    Zoja, is het de moeite om een reflex mee te nemen? ook als je met de rugzak/tent trekt?

    Groeten
    Dirk

  • #2
    Re: West Highland Way

    Er is een postje van enkele jaren geleden daarover. Voor zover ik me herinner waren er een aantal BDers bij die de hele weg te voet hadden afgelopen. Ik heb hem niet gelopen maar ben al bij Loch Lomond geweest waar de WHW langsloopt en het is daar absoluut de moeite. Zo goed als heel Schotland is trouwens de moeite, na NZ het mooiste land. Dus, ja, neem je reflex maar mee.

    Djienbe
    Last edited by djienbe; 12 maart 2014, 10:26.

    Comment


    • #3
      Re: West Highland Way

      Ik heb ooit de volledige WHW gelopen, inclusief nog een paar sidetrips, als voorbereiding op een trekvakantie in Patagonië. Alles zelf gedragen, gekampeerd en voor de volledige periode zelf gekookt. Met spiegelreflex en geen seconde spijt van gehad. Maar ik pak die dan ook mee als ik een paar duizend meter omhoog de Himalayas of de Andes inkruip.

      Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

      Comment


      • #4
        Re: West Highland Way

        Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
        Zo goed als heel Schotland is trouwens de moeite, na NZ het mooiste land. Dus, ja, neem je reflex maar mee.

        Djienbe
        heb Schotland en NZ nog niet gedaan, maar als mooiste land staat bij toch wel de Lofoten in Noorwegen in de top!
        kan dus ook wel zijn dat ik mijn mening moet veranderen he
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

        Comment


        • #5
          Re: West Highland Way

          Ik volg al de bovenstaande reacties. Reflex zeker meenemen! Al 2x de WHW gedaan met rugzak/tent.
          De zon schijnt niet zo veel in Schotland, maar als ze dan tussen de wolken tevoorschijn komt, is het echt magisch. Dreigende wolkenluchten hebben ook wel wat natuurlijk, en die ga je meer dan genoeg zien .
          Indien je op het einde nog wat over hebt, kan je de Ben Nevis nog beklimmen. Schitterende vergezichten!
          Mijn website: www.nickvangoubergen.be

          Comment


          • #6
            Re: West Highland Way

            Het is natuurlijk wel 3.8 kilo extra om mee te dragen. Eerst eens testen hoe goed de conditie is.

            Comment

            Working...
            X