Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luchtduel om de bal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luchtduel om de bal

    Ook in de lagere reeksen kan je schitterende foto's maken. Deze in in 2de provinciale West-Vlaanderen genomen.



    Bedankt om te kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: Luchtduel om de bal

    Raar dat hier geen enkele reactie op komt. BD in diepe winterslaap !.

    Comment


    • #3
      Re: Luchtduel om de bal

      Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
      Raar dat hier geen enkele reactie op komt. BD in diepe winterslaap !.
      Het zou ook zo maar kunnen dat kijkers verzadigd raken, of misschien wel uitgekeken zijn op een foto van een voetbalactie Soms pas ik wel eens de techniek toe die anderen ook weer blij maken(voor wat, hoort wat), en waar ik dan verstand van zake heb reageer ik eens op verschillende foto's. Als ik dan zie dat er op mijn foto's wat is gereageerd, dan geef ik altijd een algemeen bedankje en reageer ik niet individueel op één persoon terug, is wel zo netjes tegenover diegenen die de moeite nemen om een reactie te plaatsen. Misschien heb ik het wel verkeerd voor hoor en ik bedoel dit dus helemaal niet slecht, begrijp me niet verkeerd Voorbeeld: Soms verdwijnen mijn foto's zonder enige reactie, en dan denk ik... Misschien niet aantrekkelijk genoeg of misschien zo goed dat het niet noodzakelijk is om een reactie te geven. Je schiet er ook niets mee op om voortdurend te horen te krijgen dat je een mooi shot hebt, of die is goed, als je er technisch wat aan zou willen verbeteren, toch?

      Comment


      • #4
        Re: Luchtduel om de bal

        Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        Het zou ook zo maar kunnen dat kijkers verzadigd raken, of misschien wel uitgekeken zijn op een foto van een voetbalactie Soms pas ik wel eens de techniek toe die anderen ook weer blij maken(voor wat, hoort wat), en waar ik dan verstand van zake heb reageer ik eens op verschillende foto's. Als ik dan zie dat er op mijn foto's wat is gereageerd, dan geef ik altijd een algemeen bedankje en reageer ik niet individueel op één persoon terug, is wel zo netjes tegenover diegenen die de moeite nemen om een reactie te plaatsen. Misschien heb ik het wel verkeerd voor hoor en ik bedoel dit dus helemaal niet slecht, begrijp me niet verkeerd Voorbeeld: Soms verdwijnen mijn foto's zonder enige reactie, en dan denk ik... Misschien niet aantrekkelijk genoeg of misschien zo goed dat het niet noodzakelijk is om een reactie te geven. Je schiet er ook niets mee op om voortdurend te horen te krijgen dat je een mooi shot hebt, of die is goed, als je er technisch wat aan zou willen verbeteren, toch?
        Of,

        Je stopt gewoon enkele maanden met niets meer te posten, want, reageren doe ik altijd, positief of negatief.

        Ik denk dat ik het eerste eens ga toepassen. Gewoon even uit de eter.

        Pixelboy

        Comment


        • #5
          Re: Luchtduel om de bal

          Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
          Of,

          Je stopt gewoon enkele maanden met niets meer te posten, want, reageren doe ik altijd, positief of negatief.

          Ik denk dat ik het eerste eens ga toepassen. Gewoon even uit de eter.

          Pixelboy
          Laat ik duidelijk zijn, want dit was niet mijn bedoeling om je uit de eter te houden Mocht dit zo zijn overgekomen bied ik u mijn excuses aan
          Uw sportfoto's zijn altijd van een goede kwaliteit en ook deze weer, die ik zeer waardeer
          In de categorie sport wordt nu eenmaal niet zoveel gereageerd dan in andere topics soms. Wat ik ook wel eens jammer vind, als ik heel eerlijk ben. Ik zou het heel jammer vinden dat u geen foto's meer zou posten omwille van te weinig reactie's. Heel jammer zelfs. Ik probeer regelmatig de topics door te lopen en te reageren waar ik kan, maar ik moet zelf ook iets zinnigs weten te zeggen natuurlijk, want zelf probeer ik de standaard bewoordingen wat te beperken en het liefst een hulpvaardige of verantwoorde toelichting te geven.

          Deze foto is er weer eentje die van mij dus zo op de sportpagina van een krant kan worden geplaatst

          Comment


          • #6
            Re: Luchtduel om de bal

            Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
            Of,

            Je stopt gewoon enkele maanden met niets meer te posten.....
            die snap ik niet...?
            stoppen met niets meer posten is toch posten..?
            ----
            vind dit weer een goed shot hoor.
            en een titel met een dubbele bodem.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Luchtduel om de bal

              Knappe actie foto, vind het alleen een beetje spijtig dat de scheidsrechter in zijn fel fluo shirt net op de verkeerde plaats zit (tussen de benen van de voetballer) maar voor de rest knap, scherp, uitsnede en kleur!
              Fotografische groeten, Loek

              Comment

              Working...
              X