Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neopreen gezocht.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Neopreen gezocht.

    Ik heb hier een Canon zonnekap waarvan de "Nubbie's" versleten zijn, daardoor zit de zonnekap niet meer vast op de lens.
    Op het www kom ik juist te lezen dat die "Nubbie's" gemaakt zijn uit neopreen, maar waar zou ik neopreen van 1mm dikte kunnen vinden?
    Veel heb ik niet nodig want die "Nubbie's" zijn maar 6mm groot.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Neopreen gezocht.

    bij en glaszetters winkel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Neopreen gezocht.

      Duikshop misschien.

      Comment


      • #4
        Re: Neopreen gezocht.

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Ik heb hier een Canon zonnekap waarvan de "Nubbie's" versleten zijn, daardoor zit de zonnekap niet meer vast op de lens.
        Op het www kom ik juist te lezen dat die "Nubbie's" gemaakt zijn uit neopreen, maar waar zou ik neopreen van 1mm dikte kunnen vinden?
        Veel heb ik niet nodig want die "Nubbie's" zijn maar 6mm groot.
        Heb ik liggen Luc

        Comment


        • #5
          Re: Neopreen gezocht.

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Heb ik liggen Luc
          Dit zou een soort rubber moeten zijn, klopt dat?
          Als ik op de "Nubbie's" (nokjes dus) duw voelt dat inderdaad iets zacht aan.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Neopreen gezocht.

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Dit zou een soort rubber moeten zijn, klopt dat?
            Als ik op de "Nubbie's" (nokjes dus) duw voelt dat inderdaad iets zacht aan.
            Wat ik hier nog ergens heb liggen Luc, is het zogenaamde silicone neopreen, dus een beetje transparant, je kan het vergelijken met de speen op een papfles, als je het wil lijmen heb je een heel speciale lijm nodig, heb ik waarschijnlijk ook nog ergens liggen, ik zal volgende week eens zoeken waar dat allemaal ligt.
            Stuur mij nog eens een mail met het adres van je dochter, als ik alles nog vind geef ik het mee met mijn schoonbroer, die woont ook in Menen.

            Comment


            • #7
              Re: Neopreen gezocht.

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Wat ik hier nog ergens heb liggen Luc, is het zogenaamde silicone neopreen, dus een beetje transparant, je kan het vergelijken met de speen op een papfles, als je het wil lijmen heb je een heel speciale lijm nodig, heb ik waarschijnlijk ook nog ergens liggen, ik zal volgende week eens zoeken waar dat allemaal ligt.
              Stuur mij nog eens een mail met het adres van je dochter, als ik alles nog vind geef ik het mee met mijn schoonbroer, die woont ook in Menen.
              Die versleten nokjes zien er inderdaad iets transparant uit. Mailtje komt eraan. Ene, alvast een grote dank bij voorbaat.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X