Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goal!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goal!!!!


    Met bal en actie.






    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Goal!!!!

    Great action!!! Top

    Peter
    Last edited by Red Falcon; 8 maart 2014, 01:18.

    Comment


    • #3
      Re: Goal!!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
      Great action!!! Top

      Peter
      Bedankt om te reageren, Peter.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Goal!!!!

        Zo, de trainingen aan het volgen? Of zelf aan het trainen Louis? Alles wel goed bevroren hier, zelfs de verzorgers/hulptrainers
        Last edited by Guest4; 19 maart 2014, 11:12.

        Comment


        • #5
          Re: Goal!!!!

          heel goed moment te pakken.
          knappe foto.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Goal!!!!

            Zoals bij een echte wedstrijd: veel meer kijkers dan schrijvende reacties.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Goal!!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Zoals bij een echte wedstrijd: veel meer kijkers dan schrijvende reacties.
              Begrijp je volledig Maar kijk eens naar mijn reactie in chitchat (weinig reactie's)? Als je dan al wat schrijft, beoordeeld of hulp aanbied dan wordt dat door sommigen soms als 'pronken' met je kennis beoordeeld. Waar zijn we nu mee bezig Louis, vraag ik mij af Dit zou wel eens de reden kunnen zijn dat fotografen met ruim voldoende kennis door dit soort opmerkingen geremd worden in hun beoordelingen... Ik vind dit jammer want ik waardeer de kennis van personen die moeite doen om dit over te dragen aan eenieder die daar baat bij heeft. Reageer je en je biedt hulp aan dan ben je aan het pronken?? Schrijf je niets, dan is het ook weer niet goed?? Begrijp je

              Op deze foto had ik dus al een reactie geplaatst, dus

              Comment


              • #8
                Re: Goal!!!!

                leuk shot maar waarom f6.3?, had best wat minder in focus gemogen van mij
                A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                Comment


                • #9
                  Re: Goal!!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
                  leuk shot maar waarom f6.3?, had best wat minder in focus gemogen van mij
                  Waarschijnlijk om dat ik nog niet genoeg, of eigenlijk geen, ervaring heb met dit onderdeel van fotografie.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goal!!!!

                    Goed moment, lekker hoog van de grond!
                    Wel zou ik 'm veel krapper snijden. Zo komt het de actie meer ten goede en je kunt het optisch sterker maken door de hoogte te benadrukken.
                    Ook mag ie wel ietsjes helderder.

                    Hieronder heb ik een voorbeeldje gezet.
                    Als ie weg moet, laat het even weten

                    Een hoop ouwe zooi
                    www.rbfoto.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goal!!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                      Goed moment, lekker hoog van de grond!
                      Wel zou ik 'm veel krapper snijden. Zo komt het de actie meer ten goede en je kunt het optisch sterker maken door de hoogte te benadrukken.
                      Ook mag ie wel ietsjes helderder.
                      Hieronder heb ik een voorbeeldje gezet.
                      Als ie weg moet, laat het even weten
                      Mag gerust blijven staan hoor. Weliswaar zie je de positie van de keeper niet meer tov zijn doel. Gaat de bal mooi in de kruising? Dan staat de keeper goed opgesteld. In mijn weergave zie je dat het niet zo is. Qua actie heb je gelijk.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goal!!!!

                        Dat is juist het mooie ervan!
                        Daardoor gaan je hersens er iets mee doen en kan je fantasie ook nog eens werken. Zo maak je het spannender
                        Een hoop ouwe zooi
                        www.rbfoto.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goal!!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
                          leuk shot maar waarom f6.3?, had best wat minder in focus gemogen van mij
                          Keuze van een fotograaf, wat hij wil beelden. En 6.3 nog niet zo slecht

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goal!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                            Waarschijnlijk om dat ik nog niet genoeg, of eigenlijk geen, ervaring heb met dit onderdeel van fotografie.
                            Das een goei reden. Moment zat in ieder geval goed.

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
                            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                            Comment


                            • #15
                              Re: Goal!!!!

                              Knappe foto. Hopelijk kan hij ze er ook uithouden op het WK

                              Ben er nog niet uit of ik het origineel of de uitsnede het beste vind.
                              De complete foto met doelkader is echt wel gepast maar wat rooney zegt over het nadenken is ook wel juist.


                              Steven
                              1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                              Comment

                              Working...
                              X