Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste miljoen is binnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste miljoen is binnen

    Zojuist ontvangen

    Sir,

    Your part payment entitlement of One million british pounds has been officially approved
    after all the satisfactory evidence of proof shown in your payment file, and in pursuance
    of our vision of excellence, The British financial services approved a part payment to you
    since our records has shown the authenticity of your claim for this funds and our
    international intelligent payment monitoring network also confirms that your payment have
    been held up by a few corrupt officials who has been demanding numerous fees from you to
    conclude this transaction.


    Based on the above, the part payment comes to you with a favorable condition of no upfront
    payment in advance except payment of 270 GBP to enable us dispatch the hard copy of the
    draft and your original documents to enable your bank discount the funds and credit your
    account providing you with the final credit records confirming the funds in your account.


    Kindly provide us with your banks direct mailing address or yours to enable us dispatch
    the draft as soon as we have the required fee.

    Thanks for your anticipated corporation.

    William Grant
    Annex officer

    NB The draft will be dishonored after the valid date

  • #2
    Re: Mijn eerste miljoen is binnen

    Ge laat uw makker op BD toch wel delen in die buit hoop ik (niet lol)

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste miljoen is binnen

      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Zojuist ontvangen
      Sukkelaar
      Uw eerste miljoen nog maar. Ik kan met die gewonnen miljoenen ondertussen de hele winter stoken als ze in briefjes van 5 Euro of 5 dollar uitbetaald worden.

      Blijkbaar blijven daar losers intrappen want dat spel blijft maar duren...
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste miljoen is binnen

        Eigenlijk heb ik nog niet veel van die berichten gehad. Sommigen hier dus wel

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste miljoen is binnen

          Proficiat. Ze hebben je e-mail adres ergens gevonden.
          Met de winsten van die mails heb ik al een tiental kastelen kunnen kopen. Luchtkastelen weliswaar.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Mijn eerste miljoen is binnen

            Sorry maar ik kan je echt niet uitbetalen zolang je mij de dossierkosten van 270GBP + BTW en registratierechten niet betaald hebt.
            Wegens laattijdige betaling komt daar nog een administratieve kost van 140GBP bij.
            Kan je a.u.b. zo snel mogelijk uw dossierkosten betalen of we zien ons verplicht het totale bedrag uit te keren aan de tweede rechthebbende op lijn (na betaling van de kosten).
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Mijn eerste miljoen is binnen

              Wie maalt er nu om 270GBP + extra kosten?
              Met een SEPA domiciliëring is dat vlug effe geregeld.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: Mijn eerste miljoen is binnen

                neen, ik betrouw die sepa niet, ik zou 270 gbp betalen via western union, of een nigeriaan het geld gewoon cash geven.

                Succes!!

                De gustibus et coloribus non est disputandum
                Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn eerste miljoen is binnen

                  Weer een slimme die hoopt op enkele Euro's doordat een restaurant ook nog eens de vliegtuig tickets van de gasten gaat betalen:
                  Hello,
                  Thanks for your reply and assistance so far.We have concluded the payment a=
                  rrangement with the sponsor, now a certified cheque of 8,900GBP will be for=
                  warded to you immediately, so that once you receive it,deposit the cheque i=
                  n your bank account to get the clearance for the cash money, after which yo=
                  u deduct the cost of your menu 2,600 Euros and The balance is for other log=
                  istics arrangements(which includes flight tickets booking, vacation tours, =
                  accommodation) required by the guest for that whole period.

                  Once you confirm the clearance of the cash in your account,i will send the =
                  Tour organizer agency(AGENT) information who will take care of the flight t=
                  ickets booking as soon as you receive payment in your account, all the bank=
                  charges for this transaction will be deducted from the check payment.
                  Provide your details so that you will receive the European certified cheque=
                  and confirm our reservation with you;

                  (1). Your full name OR company's name as to be written on the cheque;
                  (2). Your address
                  (3). Your valid telephone number for further correspondence;
                  (4). Your fax number if you have any;
                  (5). Your alternate E-mail;
                  PS: bij zijn eerste mail vroeg hij naar de prijzen voor vier keer een avondmenu, 14 dagen lang.
                  'k Heb hem doorgestuurd naar een ander restaurant, wij zijn al meer dan een jaar gestopt.... .
                  Toch probeert hij nog. :-)
                  PS 2: Het bevriend restaurant is ingelicht.
                  Last edited by Skitch; 12 maart 2014, 14:18.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn eerste miljoen is binnen

                    Ge moet dat geld ONTVANGEN via Western Union.

                    Als je het daar krijgt, dan kunnen ze het echt niet meer terughalen, wat bij bankrekeningen dus schijnbaar wel kan. En volgens deze mannen zelfs met een gecertifieerde cheque.

                    Allé, stel dat je een occasie auto wil verkopen voor 20.000€.
                    Hoe krijg je nu op een correcte manier je geld zonder risico.

                    Zelf heb ik vorig jaar particulier een auto gekocht van een particulier voor 8500€.
                    Voorschot van 500€ was cash, maar het saldo was toch met een bankcheque hoor.

                    En voor Pol, de verkoper wou graag cash, maar dat kon mijn bank niet regelen op 3 dagen omdat er een feestdag tussen viel.
                    Uiteindelijk heb ik die laten kiezen, ofwel een cheque aanvaarden, ofwel kwam ik het voorschot halen... De cheque werd probleemloos aanvaard hoor.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn eerste miljoen is binnen

                      Jammer dat ik op mijn Mac nooit zo'n leuke sommen win
                      Is dit enkel voorbehouden aan Windows gebruikers?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn eerste miljoen is binnen


                        Dit heeft totaal niks te maken met Mac, Linux, Android of Windows. Phishing gebeurt via mail, tenzij je Mac niet in staat is om te mailen
                        Maar dat wist je zeker al

                        Een goede provider filtert de mails eerst zodat je nooit zoiets ziet binnenkomen. Zo heb ik op mijn Skynetaccount nog nooit dergelijke mail ontvangen. Deze kwam binnen op een "anoniem" webmail adres dat ik gebruik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn eerste miljoen is binnen

                          Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                          Een goede provider filtert de mails eerst zodat je nooit zoiets ziet binnenkomen.
                          Een goede provider blijft met zijn fikken van je mail. Men kan je de mogelijkheid geven om spam te filteren maar de provider hoeft dat niet te beslissen. De laatste 9 jaar heb ik mijn mail in eigen beheer (eigen mailserver/hosting) en spamfiltering (spamassassin) staat daar af maar ik heb wel filters ingesteld op trefwoorden en bepaalde afzenders.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn eerste miljoen is binnen

                            Kan wel zijn, maar ik heb nog nooit een mail gemankeerd.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mijn eerste miljoen is binnen

                              Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                              Kan wel zijn, maar ik heb nog nooit een mail gemankeerd.
                              Hoe weet je dat?
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment

                              Working...
                              X