Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple scherm probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apple scherm probleem

    Ik heb een probleem met mijn thunderbolt display van apple.
    Onlangs is in mijn macbook een nieuw moederbord geplaatst, sindsdien heeft de macbook niet meer door dat er een scherm aanhangt...
    Het werkt wel nadat ik het scherm uittrek en terug inplug, het is dus enkel die eerste keer na het opstarten of wanneer hij uit slaapstand komt.

    Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar mijn macbook is altijd dicht en ligt onder het scherm (dat op een klein verhoogje staat), dus moet ik steeds alles van de macbook afkoppelen, hem er onderuit halen, opendoen tot het gewone scherm aangaat, en dan de thunderbolt aansluiten, etc etc... Vervelend dus.

    Ongetwijfeld zijn er via google oplossingen te vinden, maar ik weet niet hoe ik deze kan vinden, ik vind enkel threads over volledig kapotte schermen...

    Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Voor de herstelling deed ie het wel gewoon en herkende die meteen bij het opstarten al dat er een scherm aangesloten was...

    Gr,

    Yannick

  • #2
    Re: Apple scherm probleem

    Maak HIER eens een account aan en stel je probleem in het forum.
    Ik ben daar, toen ik nog een Mac Pro had, altijd geholpen geweest. Suc6.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Apple scherm probleem

      Bedankt voor de tip, ik ga daar eens luisteren!

      Comment

      Working...
      X