Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfklevende lamineerhoezen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zelfklevende lamineerhoezen.

    Heeft er iemand ervaring met zelfklevende lamineerhoezen A.U.B.?

    Ikzelf bezit een lamineermachine van GBC en kan tot A3 foto's lamineren.
    Ik ben daar echter niet zo tevreden over, ook al gebruik ik de originele hoezen.

  • #2
    Re: Zelfklevende lamineerhoezen.

    Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeGraaf Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaring met zelfklevende lamineerhoezen A.U.B.?

    Ikzelf bezit een lamineermachine van GBC en kan tot A3 foto's lamineren.
    Ik ben daar echter niet zo tevreden over, ook al gebruik ik de originele hoezen.
    Ik heb zo een A3 warm lamineermachine van Leitz, heeft een gat in de grond gekost, maar foto,s op fotopapier lamineren kan je echt wel vergeten.
    Wat ik soms doe, is foto,s afdrukken op speciaal absorberend papier, dat kan je wel perfect warm lamineren, en wat een brilliance

    Voor een deftige koud lamineermachine met zelfklevend laminaat waarmee je geen luchtbelletjes krijgt op niet absorberend fotopapier zal je naar een prof. machine moeten kijken vrees ik, met uiteraard een navenant prijskaartje.

    Comment


    • #3
      Re: Zelfklevende lamineerhoezen.

      De foto's die ik op A3 formaat print dienen om aan de wielrensters te geven, deze hagen ze dan op in hun camper.
      Vroeger gebruikte ik papier van Epson 80 gr en dit gaf géén probleem.
      Nu gebruik ik Ilford 310 gr en tijdens het lamineren lijkt het of sommige delen niet kleven.
      Ik er dan echt geen andere manier?

      Comment


      • #4
        Re: Zelfklevende lamineerhoezen.

        Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeGraaf Bekijk bericht
        De foto's die ik op A3 formaat print dienen om aan de wielrensters te geven, deze hagen ze dan op in hun camper.
        Vroeger gebruikte ik papier van Epson 80 gr en dit gaf géén probleem.
        Nu gebruik ik Ilford 310 gr en tijdens het lamineren lijkt het of sommige delen niet kleven.
        Ik er dan echt geen andere manier?
        Natuurlijk is er een andere manier, koop van het beste tekenpapier, en print daar eens op.

        Het papier dat ik gebruik is IRIS HI-COLOR matte paper, maar ik vrees ervoor dat U dat niet meer zal kunnen kopen.

        Iris was een dochter van Scitex dat ondertussen is opgedoekt, gelukkig heb ik hier nog een voorraadje liggen.

        Comment


        • #5
          Re: Zelfklevende lamineerhoezen.

          Iedereen van harte bedankt voor het lezen en "demeyereg", bedankt voor je uitleg!

          Comment


          • #6
            Re: Zelfklevende lamineerhoezen.

            Ik heb ook eentje van die leitz maar voor een A4 formaat en kan Demeyreg volgen
            Ik gebruikte vroeger ook fotopapier meestal glanzend maar nu gebruik ik mat en een wereld van verschil hoor

            Comment

            Working...
            X