Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderdeel van gebroken nikon V1 lens.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onderdeel van gebroken nikon V1 lens.

    Last edited by LesC; 5 maart 2014, 17:34.

  • #2
    Re: Onderdeel van gebroken nikon V1 lens.

    Moderator Note: Misschien toch maar eerst in Testforum leren posten vooraleer je Showcase binnenvalt. Ik heb alvast je post aangepast: het adres van je foto (http... enz.) hoort niet in de titel van je topic thuis, en om zichtbaar te posten, moet het adres tussen de IMG-tags staan.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Onderdeel van gebroken nikon V1 lens.

      Beste moderator,
      Sorry hoor, 't was niet mijn bedoeling om dat fout te doen. Ik ben een zeer geinteresseerde bezoeker van BD omdat daar zoveel mooi fotowerk te zien is maar 'k vind het allemaal o zo moeilijk, streng en omslachtig om 'erbij' te geraken. Dat moet voor mij allemaal in de zeer beperkte vrije tijd waarin ik dan liever wat probeer te fotograferen.
      Ik poog mijn account te schrappen want de klik is niet in't zicht.
      Groeten en veel succes !
      Johan Boonefaes

      Comment


      • #4
        Re: Onderdeel van gebroken nikon V1 lens.

        Moderator Note: Je kunt je account zelf niet schrappen. Jammer dat je het nu al opgeeft. Als je aan digitale fotografie doet, komt daar sowieso een computer bij kijken, en andere digitale hulpmiddelen om je foto's aan anderen te tonen. Behalve dan bij onze buurvrouw, die haar kaartje volschiet en daarmee naar de fotograaf, of Kruitvat stapt voor een serie afdrukken.
        De beste raad die ik je in verband met internetfora kan geven is eerst rustig de 'markt te verkennen'. Er zijn een aantal fora die elk hun eigen zeden en gewoonten hebben. BelgiumDigital is groot en, waarschijnlijk omwille van het groot aantal bezoekers en deelnemers (niet noodzakelijk hetzelfde) actief gemodereerd door een team medewerkers die voor en achter de schermen alles in goede banen trachten te leiden. Wij zijn er om je te helpen, maar dat moet je ook willen geholpen worden.
        Ik verhuis deze topic naar Testforum, zodat het rustig kan wegzinken, tenzij jij natuurlijk zegt...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Onderdeel van gebroken nikon V1 lens.

          Oorspronkelijk geplaatst door JohanMonique Bekijk bericht
          Beste moderator,
          Sorry hoor, 't was niet mijn bedoeling om dat fout te doen. Ik ben een zeer geinteresseerde bezoeker van BD omdat daar zoveel mooi fotowerk te zien is maar 'k vind het allemaal o zo moeilijk, streng en omslachtig om 'erbij' te geraken. Dat moet voor mij allemaal in de zeer beperkte vrije tijd waarin ik dan liever wat probeer te fotograferen.
          Ik poog mijn account te schrappen want de klik is niet in't zicht.
          Groeten en veel succes !
          Johan Boonefaes
          Even opletten graag: het gaat om hoe je de foto hier ZICHTBAAR krijgt. Niet over de kwaliteit van de foto!!!
          https://www.naturephotoportal.com/

          Comment

          Working...
          X