Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[advies] G2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [advies] G2

    Ik kan voor 320 Euro een G2 + 256mb kopen. Is dit een mooie prijs ? Of kan ik beter voor wat meer geld de G5 / A80 / S1 kopen (waar ik al lange tijd tussen twijfel) ? Want ik vind 320 Euro voor een redelijk oud toestel wel vrij veel ?!

  • #2
    Dat is volgens mij veeel te veel geld voor een G2.

    p.s Dit is het verkeerde forum hier mag je alleen dingen aanbieden en verkopen
    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

    Comment


    • #3
      Oei, ik zie net dat hij inderdaad beter in Camera's en acc's had gestaan, kan ik hem zelf verplaatsen of doet een modje dit even voor me ?! :/ (sorry, ben nieuw )

      Hoeveel zou je dan max geven ? De verkoper wou zelfs nog niet verkopen voor de 300 Euro die ik voorstelde ?!

      Comment


      • #4
        Ik heb al G2's gezien voor 225 euro (excl. geheugenkaart). Een 256mb kaart kost <50 euro, dus je zou zeker voor <300 euro meoten kunnen slagen.

        Let wel op eventuele andere accessoires, die de prijs ook beinvloeden (tasje, filter, extra batterijen, etc.)!
        www.lowspark.nl

        Comment


        • #5
          Prijs valt nogal mee denk ik. De G5 is een goede cam maar erg langzaam met focussen en produceert veel meer ruis dan G2 of G3. Voor de G3 woord tweedehands meer gevraagd als voor een nieuwe G5 dat zeg volgens mij ook wel wat. Heb zelf de G5 verkocht vanwege trage AF en ook de blauwe randjes(CA)en de enorme ruis bij iso 100 al.
          Canon EOS Rebel | EF-S 18-55 | 50mm Mk1 1.8 | 28-105 USMII 3.5/4.5 | 70-210 3.5/4.5usm |Tiffen Polarizer | Tiffen Uv | 512MB Lexar

          Comment


          • #6
            Originally posted by mikekiwi
            Ik heb al G2's gezien voor 225 euro (excl. geheugenkaart). Een 256mb kaart kost <50 euro, dus je zou zeker voor <300 euro meoten kunnen slagen.

            Let wel op eventuele andere accessoires, die de prijs ook beinvloeden (tasje, filter, extra batterijen, etc.)!
            Alles zit er nog bij normaal (batterij, remote etc) en zit ook een lensadapter bij. Dus het is blijkbaar een redelijk normale prijs ?!

            Nu nog ff de knoop doorhakken of het de G2 of de S1 zal worden.

            Comment

            Working...
            X