Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro fastpack 350 - zwart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Lowepro fastpack 350 - zwart

    ***VERKOCHT***

    Vanwege te klein geworden zou ik graag mijn rugzak verkopen om wat budget vrij te maken zodat ik kan investeren in een grotere tas. Info over de tas is te vinden via dit linkje.
    Om de info over de inhoud hier wat te verbeteren. Ik had ruimte voor:
    - Canon 550D + grip met 17-50 Tamron lens
    - Sigma 70-200 D2.8
    - Metz 44 flits
    - Metz 50 flits
    In bovenstaande combinatie bleef er nog een vakje over waar extra aa-batterijen, filterdoosjes, statiefgondel van telelens, ... in zaten. Tevens zat er zowat standaard in de tas:
    - aa-batterijlader
    - canon batterijlader
    - kabels (van de twee laders, usb, videokabel)
    - Losse body- en lensdop
    - aa-batterijlade voor grip.

    Ook de combinatie 550D + grip met 70-200 lens ging probleemloos.

    Met dit alles er in was er nog plaats voor een trui binnenin of een voorraadje aan eten en drinken.
    Jammer genoeg in mijn geval niet meer voor de tweede body en 35mm lens (past net maar niet op de manier dat ik het zou willen of dat handig is voor mij).

    De tas is anderhalf jaar oud en in uitstekende staat. Nauwelijks gebruikssporen. Kwalitatief zeer degelijke tas waar ik altijd tevreden van ben.
    Mits het de eerste tas was die ik zelf nieuw in de winkel ging kopen, gaat ze met spijt in het hart weg. Maar een grotere tas zal voor mij een meerwaarde zijn en twee (relatief grote) tassen zou ik niet gebruiken.


    Iemand die een grotere tas heeft en deze wil ruilen voor een kleinere (eventuele opleg kan altijd geregeld worden) mag dit ook laten weten.
    Liefst afhalen van rugzak. Bezichtigen en afhalen kan in Dendermonde - Lokeren - Zele - Sint-Niklaas - Aalst.

    Breng gerust uw bod uit op deze tas
    Last edited by Leiderster; 7 april 2014, 20:30. Reden: Verkocht
    Canon EOS 1Ds || Canon EOS 40D || Canon BG-E2N || Tamron SP AF17-50 F2.8 XR || Sigma 70-200 F2.8 || Canon 35mm F2.0 || Metz 50 AF1
Working...
X