Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print)

    Zoals de titel het dus zegt. Ik druk zelf af op een epson 4900. Ik zoek een winkel waar ik een paar soorten papier kan gaan halen en dan bedoel ik geen fotopapier. Papier om uitnodigingen op te maken, communiekaartjes, visitekaartjes etc.. Je hebt bvb dat papier waar zo een parel-effect inzit.
    Ik zoek dus geen afdrukcentrales waar je ontwerpen naar kan sturen. Ik wil zelf afdrukken om de kleuren en oplevertijd zelf te kunnen bepalen (en om wat te kunnen proberen).
    Liefst in de buurt van Antwerpen.
    https://www.facebook.com/JeroenVerhaertFotografie

  • #2
    Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

    AVA?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

      kijk eens op benel.nl.
      Daar verdelen ze TECCO papier en kan je een demowaaier bestellen. Dan krijg je van elke papiersoort een staal in een soort boekje.
      Dat parelpapier dat jij bedoeld is trouwens wel fotopapier, maar is waarschijnlijk Luster pearl of baryt
      FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

      Comment


      • #4
        Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

        IK zou je Schleiper aanbevelen !
        Is een grafische winkel op de Belgiëlei.


        http://www.schleiper.com

        Met vriendelijke groeten, Jeff C.
        Last edited by Digipics357; 6 maart 2014, 09:16. Reden: URL toegevoegd !
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

          Transfert, Duffelsesteenweg te Kontich.
          Verkoopt verschillende soorten papier in diverse kleuren en gewichten.
          Verkoopt ook per blad zodat je niet ineens een volledige riem moet kopen
          Heeft ook een papiersnijmachine om de gekozen riem A4 te reduceren naar A5.

          Patric

          Comment


          • #6
            Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

            Grobet in Antwerpen heeft een groot aanbod in fotopapier.
            Ze hebben daar ook het papier van Canson. Hier heb je papier met speciale structuren zoals aqaurelpapier ed.

            Comment


            • #7
              Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

              Bedankt voor jullie tips, ben gisteren bij Ava geweest en daar hebben ze inderdaad een heleboel mooi papier maar de prijzen van 0,85 per A4 is m.i. aan de dure kant. Ben ook bij de wiew gaan kijken maar daar hadden ze een stuk minder keuze en nog duurder. Ik bedoel dus papier met relief in, papier in kleur, papier met reeds opdruk etc .. dus niet gewoon fotopapier.
              https://www.facebook.com/JeroenVerhaertFotografie

              Comment


              • #8
                Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

                Ja je moet niet verwachten dat het goedkoop gaat zijn hé, maar je kan daar
                zelf veel aan doen, je mag nooit papier kopen op A4 das mee van het duurste.
                Je koopt dus best grote vellen zo van 72 X 105 cm en die zij je zelf op de gewenste
                maat. Het is logisch als je per vel kan kopen dat het iets duurder is !

                Met vriendelijke groeten, Jeff C.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

                  Hey Bedankt he Jeff :-) Ja je hebt wel gelijk ik zou ze zelf moeten snijden maar in Ava vind je dan die 'speciallekes' dan ook alleen maar in A4 daarom zoek ik dus andere plaatsen maar ik ga wel eens langs schleiper gaan van't weekend en eens kijken of ze veel keus hebben (A2,A3)
                  https://www.facebook.com/JeroenVerhaertFotografie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar heb je ruime papierkeuze voor uitnodigingen en communiekaartjes (eigen print

                    Hey Jeff,
                    Wou je toch nog even bedanken voor de tip, bij Schleiper, vond ik het meeste keuze van papier, al moet je wel opletten dat het papier dat er al langer ligt niet verkleurd is aan de randen.
                    https://www.facebook.com/JeroenVerhaertFotografie

                    Comment

                    Working...
                    X