Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snelheid bij het nemen foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • snelheid bij het nemen foto

    Ik wil een compact camera kopen prijs rond de 500€, maar wat het meest stoord bij mijn vrienden die een dig. camera hebben is het feit dat als je afdrukt om de foto te nemen, het redelijk lang duurt vooraleer hij echt trekt, dus probleem bij aktie foto's enz.
    Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel,
    aan wat kan ik zien bij een toestel of dit snel of traag is?

  • #2
    dat noemen ze de shutterlag
    gewoon uitproberen zou ik zeggen

    in de meeste reviews bespreken ze dit
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Dany,

      één van de snelste camera's vandaag met een deftige zoom binnen je prijscategorie is de KONICA-MINOLTA Z2 (vlgs testen 0.4 sec tussen afdrukken en effectieve foto-opname). Daarnaast scoren de meeste SONY-toestellen met een doordeweekse zoom (3x) ook zeer goed op dat criterium.

      De meeste andere camera's in die prijscategorie zitten doorgaans aan het dubbele qua snelheid.

      Comment


      • #4
        Sony, is dat niet met Memorystick en is dat niet voorbijgestreefd?

        Comment


        • #5
          Ik ben nu aan het kijken naar de Kyocera M410R en die is ook erg vlug!(De andere compactere modellen van Kyocera ook)
          Groetjes!
          Ed

          Comment


          • #6
            lees deze ook even http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=45842
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment

            Working...
            X