Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwlocatie shoot Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouwlocatie shoot Gent

    Hey

    Ik weet niet of mijn bericht hier echt op de juiste plaats staat, maar ik ben op zoek naar een leuke locatie om een trouwshoot te doen die helemaal niet "cliché" is
    Liever dus niet te veel romantische foto's met het gravensteen op de achtergrond, eerder op zoek naar strakke muren, een verlaten pand ed...

    buurt: gent centrum - wondelgem, liefst niet te ver hier vandaan

    dankjewel!!!

  • #2
    Re: Trouwlocatie shoot Gent

    Hallo,

    Gent als historische stad leent zich uiteraard helemaal voor meer cliché foto's... (patershol, groot/klein begijnhof, Sint-Pietersplein, ...).

    Zelf hebben wij foto's laten nemen rond het Sint-Pieters plein, waar je een stukje kan wandelen rond de universiteitsgebouwen van de economie, dat gaf een moderne look aan onze foto's. In dezelfde trend zou je iets kunnen doen met het UFO, of psychologie... Eventueel toestemming vragen om binnen foto's te nemen (altijd eenvoudiger om strakke foto's te nemen).

    Een van de binnenlocaties waar wij aan dachten, was het SMAK... Eventueel het STAM? Daar heb je nog een mooie tuin...

    Andere moderne bouwwerken waar ik kan aan denken, mss kan je via via aan toegang geraken: gerechtsgebouw (veel glas), ghelemco arena (veel glas en waarschijnlijk enkel geschikt als het koppel iets met voetbal heeft), stadshal (beperkt uiteraard), station (aan het werken daar, nog niet echt gaan rondwandelen op zoek naar nieuwe plekjes, dus weet niet hoe geschikt dit is).

    Heb je al gedacht aan de haven? Je moet wel toestemming vragen om er te mogen fotograferen, maar vrienden hebben daar hun shoot gedaan en dat was bijzonder geslaagd!

    Groetjes en veel succes met de zoektocht,

    Andy

    Comment


    • #3
      Re: Trouwlocatie shoot Gent

      Dank je voor je reactie!

      Het STAM had ik ook al voorgesteld aan het koppel, maar ze moeten natuurlijk zelf wat interesse hebben in die sector. De haven klinkt inderdaad wel leuk, daar had ik niet aan gedacht! De Ufo binnen vind ik persoonlijk niet mooi, maar wel veel glas waar je leuke dingen mee kan doen. Genoeg stof om al eens over na te denken, merci!

      Comment


      • #4
        Re: Trouwlocatie shoot Gent

        Ik vind persoonlijk het citadelpark enorm interessant. Goeie achtergronden van steen, hout, onder de grot-doorgangen, op steile trappen naar boven daar, veel hellingen, de rozentuin, tussen grote bomen, waar zij bovenop kunnen staan en jij beneden op het pad, wat een schitterend effect geeft... veel mogelijkheden! En daar is natuurlijk ook het SMAK. Ik krijg daar altijd een enorme verscheidenheid aan foto's, en toch zijn het niet van die typische parkfoto's.
        ______
        www.vue.photo

        Comment


        • #5
          Re: Trouwlocatie shoot Gent

          Mag ik nog even terug gaan over de haven als locatie? Andyvy schreef dat je toestemming moest vragen om daar te trekken. Waarom moet je dit doen en waar kan je dat aanvragen? Ik heb ook helemaal geen professionele fotograaf, een vriendin van mij wou dat ik haar trouw trok en wou geen beroepsfotograaf...

          Comment

          Working...
          X